Toon posts:

Verborgen netwerkkaart in xp verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn computer start enorm traag op sinds ik mijn 2e netwerkkaart eruit gehaald heb (blijft minuut hangen op het zwarte xp pro scherm met balkje onderin).
Hij zoekt naar iets wat er niet is volgens mij.

Ook als ik bij de aanwezige netwerkkaart ip nummer 10.0.0.150 invoer zegt hij dat dat ip adres al toegewezen is aan een netwerkkaart (die oude dus die niet meer in mijn computer zit) in hidden devices.
Wil ik alleen die niet fysiek aanwezige netwerkkaart uit hidden devices halen, staat ie er helemaal niet tussen !

Ik snap er geen bal van..
help me out please

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
DAt heb ik dus ook met mijn wireless kaartje dat er niet meer in zit.. vage shit.. hij zegt dat dat ip al in use is..

Geen idee how to fix..

Verwijderd

Topicstarter
start jouw compu daardoor ook traag op ?
op zich reboot ik nooit (ftp server) maar toch is het irritant dat het niet goed is.

• violator_
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 01:18
in de registry gaan zoeken naar het modelnummer van de NIC en hem overal wegtiefen waar je hem tegenkomt.

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 05:47

MRic3

Of praat ik weer poep?

witnie maar probeer eens een ipconfig /release

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 26 juni 2002 02:19 schreef MRic3 het volgende:
witnie maar probeer eens een ipconfig /release
Werkt niet.. no adapter is in the state permissible for this operation

maar goed heleboel realtek 8029 shit verwijderd uit register.. sommige regels kon ik niet verwijderen.
Maar het heeft nog niet geholpen.

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Start >> Control Panel >> ADD / REMOVE hardware >> Uninstall device >> show hidden device

[edit] laat laat :X :X zag net dat je al in hidden devices had gekeken, waar hij normaal moet staan en waar je kunt hem uninstallen :)

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Pagina: 1