Toon posts:

avi's

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
als ik avi wil afspelen met wmp krijg ik wel geluid maar geen beeld,wie kan mij helpen?
of is er een betere player

thanx....sephie

Verwijderd

Een beetje weinig info.

Welke foutmelding krijg je, welke codecs heb je geinstalleerd, heb je het al met andere programma's geprobeerd (probeer: Virtualdub eens) :?

Kortom, een legio aan vragen die je toch eerst zou moeten beantwoorden (had je eigenlijk in je startpost moeten doen), voordat je eventueel een antwoord zou kunnen krijgen.

Je hoeft overigens ook niet je naam onder een post te zetten, zie: [topic=309815/1/25] ;)

• violator_
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 01:18
Waarschijnlijk een divx filmpje.

Reden : je mediaplayer trekt wel de audio (mp3) maar niet de video (divx). ff naar http://www.divx.com en die bundle dr in knallen.

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

• violator_
Op woensdag 26 juni 2002 01:50 schreef Durden het volgende:
Een beetje weinig info.

Welke foutmelding krijg je, welke codecs heb je geinstalleerd, heb je het al met andere programma's geprobeerd (probeer: Virtualdub eens) :?

Kortom, een legio aan vragen die je toch eerst zou moeten beantwoorden (had je eigenlijk in je startpost moeten doen), voordat je eventueel een antwoord zou kunnen krijgen.

Je hoeft overigens ook niet je naam onder een post te zetten, zie: [topic=309815/1/25] ;)
Niet altijd zo moeilijk doen tegen newbies :)

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

Verwijderd

Op woensdag 26 juni 2002 01:52 schreef violator_ het volgende:

[..]

Niet altijd zo moeilijk doen tegen newbies :)
Als hij antwoord wilt hebben zal hij toch wat duidelijker moeten zijn. Als het ligt aan het feit dat hij geen DivX codec heeft geinstalleerd, tsja...

• violator_
Op woensdag 26 juni 2002 01:53 schreef Durden het volgende:

[..]

Als hij antwoord wilt hebben zal hij toch wat duidelijker moeten zijn. Als het ligt aan het feit dat hij geen DivX codec heeft geinstalleerd, tsja...
Dat denk ik eerlijk gezegd wel ja :) . (zeker aangezien t voor hem posting no.1 is ;)

Verwijderd

gooi dit er maar es op

dan lukt het wel denk ik

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-08 06:35
Op woensdag 26 juni 2002 02:09 schreef UltimateCarnage het volgende:
gooi dit er maar es op

dan lukt het wel denk ik
en nu heb je die gast weer aan wat spyware geholpen!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
sephie: probeer eerst zelf het een en ander uit. Het zou best kunnen dat je divx een ac3 stream heeft. Probeer eerst daar wat drivers voor en wanneer dat niet werkt (of andere dingen die je hebt geprobeerd ook niet) open dan een nieuw topic.

[search=avi geluid]
[search=avi ac3]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.