hmz ffies zeiken, maar ik vind dat de AGP port, wel goed zit, maar de geheugenbanken zitten weer te dicht bij de AGPPort, dus als je aan de achterkant van je videokaart iets hebt zitten, heb je kans dat je dus voordat je geheugen gaat wisselen eerst je videokaart eruit moeten halen dan je geheugen, dan nieuwe geheugen erin, dan videokaart er weer in...
maarja verder ziet hij er goed uit
optioneel is Wireles Lan
OF BlueTooth, standaard 2x serial ATA As A Raid en gewoon 2x ata133 connector, daarin tegen zie ik naast de 2 kleine Serial Ata Controllers nog een klein zwart (sort off) serial Ata zitten, wat dat mag zijn tja

(misschien wireles lan, bluetooth blabla)
Verder zie ik jammer genoeg niet zo snel op dit plaatje gaten rond de socket van de processor,(
www.gamma.com voor de dichtbijzijne vestiging van gamma voor een boor met boortje

) wat jammer is als je een lekkere waterkoeling erop wilt zetten, of een stevige cooler, (die wel nodig is bij een Xp 2200+).
Verder is er ook een uitermate zwak punt weer in de chipsetcooler, geheit dat die ook weer vage kuren gaat vertonen na lange tijd.
Verder weer het mooie MSI rood kleurige moederbord
En verder is de indeling wel degelijk
/preekmode off
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter