Toon posts:

Detonator 29.42XP - installatie probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik 'Detonator 29.42XP' probeer te installeren geeft hij een error melding tijdens het starten vd setup. Virus scanner en firewall zijn allebei afgesloten.
Ik heb een leadtek ti4200, maar hij lijkt niet goed samen te werken met m'n compaq V70 ('no DCC monitor found'). Hoopte dit met 'Detonator 29.42XP op te lossen. Iemand een idee?

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:29
Wat voor error geeft ie dan?

Verwijderd

Deze toevallig ?

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/sirwilliam/1.JPG

29.42 zijn de enige Det's niet werken met mijn Leadtek :(

Verwijderd

Topicstarter
Ja, die ja.

Verwijderd

Topicstarter
Welke gebruik jij dan?

Verwijderd

Op woensdag 26 juni 2002 01:19 schreef Kaskas het volgende:
Welke gebruik jij dan?
afwisselend 28.32 (die van Leadtek zelf) , 29.40 en 29.80

Bij geen van deze installatieproblemen gehad alleen bij de (officiele :( ) 29.42 Det's

Verwijderd

Topicstarter
Ok, Dankje. Ik heb nu 29.80 geinstalleerd en deze gaf i.d.d. geen probleem. Waarom gebruik jij ze afwisselend? Het leek me dat de nieuwste gewoon meestal de beste zou zijn. Wat zijn de voordelen van de anderen over elkaar? (Ik weet het.....ik kom net kijken :) )

Verwijderd

Op woensdag 26 juni 2002 10:44 schreef Kaskas het volgende:
Ok, Dankje. Ik heb nu 29.80 geinstalleerd en deze gaf i.d.d. geen probleem. Waarom gebruik jij ze afwisselend? Het leek me dat de nieuwste gewoon meestal de beste zou zijn. Wat zijn de voordelen van de anderen over elkaar? (Ik weet het.....ik kom net kijken :) )
Niks bijzonders, ik speel er ook maar een beetje mee en vaak verschilt het ook nog van persoon tot persoon: 29.40 zijn bij mij het snelst maar niet altijd even stabiel, die van leadtek zijn wel stabiel maar scoren iets minder in 3DMark, 29.80 (door Microsoft gecertificeerd) zijn voor mij eigenlijk op dit moment de beste keuze maar goed, dat iets voor jezelf om uit te zoeken :)
Pagina: 1