Wat is de beste mobo hmm... het grootste gedeelte hangt natuurlijk af van je eigen ervaringen en wat je er aan uit wilt geven. 1 ding weet ik wel.... iedereen die ik ken en een beetje verstand heeft van comp heeft toch al snel een
- Asus, abit of MSI mobo, ik heb zelf Abit en ben er reuze tevreden mee....
tip: gebruik search om zo'n vraag beantwoord te krijgen
- Asus, abit of MSI mobo, ik heb zelf Abit en ben er reuze tevreden mee....
tip: gebruik search om zo'n vraag beantwoord te krijgen
ik zelf heb er nu al 3 ASUS mobo's doorgesmeten en ik zweer bij bepaalde producten maar nu begin ik toch ook wel die van abit te zien zitten.
Verwijderd
Asus is best wel een heel degelijk merk, maar Abit is nu toch ook wel heel goed bezig, kijk maar eens naar de MAX series die uit zijn voor AMD en spoedig ook in Europa zullen verkrijgbaar zijn voor de Pentium4.
Verwijderd
Lees moederboard round-ups op Tom's Hardware Guide (www.tomshardware.com) dan ben je redelijk goed geinformeerd
De p4 MAX serie is alang verkrijgbaar in NederlandOp woensdag 26 juni 2002 07:00 schreef sniper het volgende:
Asus is best wel een heel degelijk merk, maar Abit is nu toch ook wel heel goed bezig, kijk maar eens naar de MAX series die uit zijn voor AMD en spoedig ook in Europa zullen verkrijgbaar zijn voor de Pentium4.
Een maat van me heeft die namelijk al ruim 3 weken, en ik krijg hem morgen binnen
39
Verwijderd
Tsja ik heb ooit een asus p5 ab gehad en dat ding was niet stabiel te krijgen, en zit nu met een abit vl6.... enne ik ben overtuigd. Maar ja in mijn geval heb je n=1 dus echt overtuigend is het niet...
Er bestaat niet iets zoals het 'beste moederbord', zie de diverse ervaringen en reacties hier in dit forum, de verschillende reviews op het internet etc. Wat de KT400 borden betreft, houd b.v. de frontpage in de gaten of zo.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()