Hoi, ik heb dus een compaq v70 monitor en een leadtek GF ti4200. Als ik in de display-properties instellingen wil bekijken/veranderen krijg ik de melding dat de monitor-driver de Leadtek niet ondersteund. Ik kan dan ook niets aanpassen e.d. De Xp detonator installeerd wel maar kan dan niet opstarten (hetzelfde geldt voor de 'refreshrate fix' voor XP) en ook werken de Nvidia demo's die ik heb downgeload voor geen meter. (Kommer en kwel dus
)
Krijg het idee dat de problemen allemaal met de monitor(-driver) te maken hebben. Heb al even gezocht op het net, maar hier nog geen oplossing voor kunnen vinden. Heeft iemand hier misschien ervaring mee/ideeen over, of moet ik toch naar een nieuwe monitor gaan uitkijken? b.v.d.
Krijg het idee dat de problemen allemaal met de monitor(-driver) te maken hebben. Heb al even gezocht op het net, maar hier nog geen oplossing voor kunnen vinden. Heeft iemand hier misschien ervaring mee/ideeen over, of moet ik toch naar een nieuwe monitor gaan uitkijken? b.v.d.