Toon posts:

compaq v70 monitor & GF ti4200

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb dus een compaq v70 monitor en een leadtek GF ti4200. Als ik in de display-properties instellingen wil bekijken/veranderen krijg ik de melding dat de monitor-driver de Leadtek niet ondersteund. Ik kan dan ook niets aanpassen e.d. De Xp detonator installeerd wel maar kan dan niet opstarten (hetzelfde geldt voor de 'refreshrate fix' voor XP) en ook werken de Nvidia demo's die ik heb downgeload voor geen meter. (Kommer en kwel dus ;) )

Krijg het idee dat de problemen allemaal met de monitor(-driver) te maken hebben. Heb al even gezocht op het net, maar hier nog geen oplossing voor kunnen vinden. Heeft iemand hier misschien ervaring mee/ideeen over, of moet ik toch naar een nieuwe monitor gaan uitkijken? b.v.d.

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 20:02

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Al een andere monitor geprobeerd?
En je kan ook proberen je monitor gewoon als Plug&Pray monitor te installeren, dat werkte bij m'n Eizo F56 ook, en dan kon ie nog hogere resoluties aan ook :)

Specs

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-07 17:52
Draai hier op een MSi ti4400 en een Compaq V90 (19inch variant) en heb totaal nergens problemen mee.
Detonator 29.42XP

Systeem Specs

Verwijderd

Topicstarter
Hoe installeer ik hem als plug & play monitor? Ik uninstall hem en restart de computer?

Verwijderd

Topicstarter
Als ik die 'Detonator 29.42XP' probeer te installeren geeft hij een error melding tijdens het starten vd setup. Virus scanner en firewall allebei afgesloten. Lukt me niet om dit te verhelpen.

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-06 11:00
Ik heb ook sinds vandaag de compaq V70 monitor en hij bevalt me tot nog toe heel goed...ik heb hem gekregen van een basisschool. Ik draai er ook XP op samen met mijn Asus V7100.
Als je de search gebruik staat er een topic met iemand die hetzelfde heeft als jou, alleen die heeft een asus V7700! Ik gebruik zelf Detonator 27.51 misschien moet je die eens proberen!

Verwijderd

kheb hier een compaq v75 monitor op een club3d ti 4200 en het werkt allemaal prima.

• Binnetie
Wat is verschil tussen de V70 en de V75 als ik vragen mag?

Verwijderd

de 5? :?

• Binnetie
de 5 jah haahha nee ik bedoel qua specificaties...

Verwijderd

weet ik niet

anders zoek je ff op www.compaq.com

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:15

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op zondag 30 juni 2002 11:25 schreef _ionpulse_ het volgende:
de 5? :?
/Nutteloos :{

Niet zo veel, ik heb bij mijn vorige pc een V70 gehad en mijn vader nu een V75, veel verschil is er niet :) Maar ik vind het raar dat deze kaart het niet pakt. Drivers van compaq :?
Pagina: 1