PC start niet meer op

Pagina: 1
Acties:

• DumbAss
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-07 10:35
Gisteravond zette ik mijn pc uit en nu start hij niet meer op. Zelfs de fan gaat niet meer draaien of de processor.
Het beeldscherm schiet wel aan als ik op de power-knop van de pc druk.
Weet iemand wat het probleem is? Dit gebeurde ook al met ee andere pc. :(

Vanutsteen.nl => nerds only | iRacing

• V i P
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-08 22:49
Misschien is de zekering in je voeding doorgebrand.
(Kan je waarschijnlijk alleen controleren door je voeding open te maken, en dan vervalt je garantie...)

Verwijderd

Post je specificaties van je PC anders kunnen we je vraag niet beantwoorden

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:01
Op woensdag 26 juni 2002 10:09 schreef enigma het volgende:
Post je specificaties van je PC anders kunnen we je vraag niet beantwoorden
Zie z'n sig dude!

Zet eens de voedings schakelaar om, druk dan de pc aan, weer voedingsknop omzette en weer pc aanzette, net zolang tot hij vanzelf aan gaat. Tenminste, heb ik zelf iig, dan is bv de stroom uitgevallen terwijl de pc aanstond. De eerste keer schrok ik me rot toen dit gebeurde, maar gewoon ff klote met de schakelaar van de voeding en de pc.

• DumbAss
Ik heb hem al meerder malen geprobeerd opnieuw op te starten enzo. Kabel eruit, erin, enz. Maar toen deed ie nog steeds niks. :'(
Die zekering in de voeding is gewoon een standaard zekering die je bij de lokale electraboer kan halen?

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Op woensdag 26 juni 2002 11:21 schreef DumbAss het volgende:
Ik heb hem al meerder malen geprobeerd opnieuw op te starten enzo. Kabel eruit, erin, enz. Maar toen deed ie nog steeds niks. :'(
Die zekering in de voeding is gewoon een standaard zekering die je bij de lokale electraboer kan halen?
Met je ff kijken hè. Kan je meteen zien of ie wel stuk is, en wat voor een je moet hebben.

Juist

• DumbAss
en dan vervalt je garantie...
Dus we gaan hem maar eens niet gelijk open maken.

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
voeding kaduuk. Heb je toevallig nog een andere liggen waarmee je het kan proberen? Hoeveel watt is je voeding? Wel genoeg?

==
hoi

• DumbAss
Ik heb een andere voeding liggen maar die is nou ook kaduuk. Enne, d`r zit wel een zekering in maar die zit er aan vast gesoldeerd. Das dus niet echt makkelijk te vervangen. (Ja, ik hem open gemaakt en ik ga d`r nog spijt van krijgen. Dat weet ik nu al) :(

• kreator
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-11-2025

kreator

Wie niet waagt, verliest niet

...en het lichtknopje geeft nog wel een warme gloed in de kamer? ;)

Serieus: Als je je voeding eruit ropt en aanzet (Dus wel kortsluiten) doet ie het dan wel?
Pagina: 1