Toon posts:

ericsson T68 en email verzenden, hoe ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik ga binnekort op vakantie en neem mijn laptop en ericsson T68 mee. Nu wil ik zo nu en dan een mailtje versturen (via hotmail)

Nu is mijn vraag, wat heb ik hier allemaal voor nodig ? Dus wat voor kabeltjes (en waar kan ik ze kopen) en wat voor abonnementen ?

Alvast Bedankt !

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:18

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Ik weet niet of je veel hebt aan mijn reply maar bij mij gaat het als volgt. Ik maak via mijn PDA over de IR poort contact met mijn T68i en geef hem opdracht om naar XS4All in te bellen. Al mijn instellingen heb ik op mijn PDA staan. De telefoon dient dus puur als modem en de online gaan gewoon van mijn standaard belminuten af. Als je geen bluetooth of IR op je laptop hebt zul je een kabeltje moeten kopen, maar welke ? Ik denk de datakabel die SE in zijn assortiment heeft.

Oh ja, als je op vakantie gaat in het buitenland lijkt mij bovenstaande oplossing niet echt goedkoop. Trouwens, XS4All heeft nog 'gewone' inbelnummers en niet van die speciale 06 nummers. Dat laatste kan soms wel eens tot problemen leiden als je met een GSM kontakt probeert te maken, maar daar weet ik niet zo heel veel van af.

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-03 19:47
de t68 heeft gelukkig wel infrarood, dus een kabeltje kopen lijkt overbodig

en inderdaad, zoals magma het hierboven verwoord, zo hoort het, zoe doe ik het ook met mijn pda (ik heb dan wel een t39 maar dat werkt gweoon hetzelfde)