neppe shit...15000 blokkies weg :(

Pagina: 1
Acties:

• bille
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-05 18:25

bille

Don't call me Buff

Topicstarter
Had ik dus twee weken gespaard met mijn Athlon en pIII. Ik dacht leuk een eige miniflush te houden. 20000 blokkies gespaard. Ik dacht daar kom ik vast wel mee in de top 10 sterkste stijgers. NIET DUS...DISRIBUTED.net heeft maar 5000 blokkies geregistreerd :(((( Heeft iemand daar wel eens eerder problemen mee gehad?
Kan daar nog iest aan worden gedaam????? Of ligt dat aan de server die maar een maximaal aantal blokkies kan ontvangen? of aan een server update?? Iemand help mij mijn blokkies terug te krijgen...

zijn er geen logs te vinden van de client?? waarin staat dat ik dus wel degelijk die blokkies heb gedaan, maar alleen geen credits voor heb gehad?

Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:59

Flapmo

and back is gigi!

Ook wel es gehad die komen nog wel boven water (meestal tenminste) bij onze MF van subteam en MF6 waren we ook zo'n 20.000 wu's kwijt maar ja kwamen wel weer boven water:)

Nu draaien we weer redelijk:):)

Alleen moet die damnit homepage geupload worden:(:(

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• bille
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-05 18:25

bille

Don't call me Buff

Topicstarter
gellukig maar...ik hoop dat de mijn ook weer boven water komen....

Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies

Verwijderd

Als je nog een backup hebt van die buff-out gewoon nog een keer flushen, baat het niet dan heb je het in ieder geval geprobeerd!

• Qui-Gon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-04 10:29
Ik vind het verschil de laatste tijd wel minder worden, was het eerst nog 4k verlies op de 30k nu is het 3k verlies op de 56k.
ik hoop dat hier een stijgende lijn in zit.