Toon posts:

HP Deskjet 930 C, Kleur magenta werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn inktpatroon nagevuld, normaal goede ervaring, nu werken alle kleuren, behalve de rode magenta-kleur.
De inktpatroon is maximaal schoongemaakt met het bijgeleverde programma van HP.

Kan iemand mij vertellen hoe dit is op te lossen.

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Bijvullen is slecht. Vooral HP heeft hier problemen mee. Misschien toch een nieuwe cartridge kopen :?

Verwijderd

is waarschijnlijk toch iets fout gegana tijdens het navullen?
misshcien is de printkop vuil geworden, probeer die eens handmatig te reinigen

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-08 14:37

MaDLiVe

.-Observer-.

Probeer nog eens te ontluchten totdat je er de juiste kleur uit ziet lopen. Dan weet je gelijk dat er niets verstopt zit.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Sebazztiaan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 14:35

Sebazztiaan

sebas!

Misschien een druppeltje inkt op de connector, je weet wel, met al die koperen plaatjes, als die vies/vettig/vuil zijn, kan het ook gebeuren dat je inkt er niet uitkomt, of misschien een lucht belletje in één van de kanaaltjes naar het spuitmontje toe. Dan maar ontluchten.

Een vraag nog, was hij helemaal leeg, of zat er nog wat in? Als hij helemaal leeg was geef ik je heel weinig kans dat er nog wast uitkomt, er zit dan namelijk allemaal lucht in de kanaaltjes naar de spuitmond toe, en die lucht krijg je er bijna helemaal niet uit!