Verder vindt ik dat ze wel gelijk hebben..
Verwijderd
Verwijderd
het is dus gewoon een benaming of verzamelnaam voor 'higher beings'
Did you read the whole thing?
Thor, Odin & Freya, of
Zeus, Hera en Athene, of
Jupiter, Minerva en Venus, of
Quetzalcoatl, of
Lilith, of
nu ja, er zijn er nog veel meer.
Mijn goden hebben helemaal geen Hemel!
Lord Daemon
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Nee dankje, ik heb m'n eigen beeld van wat iedereen "god" noemt, en die keus stond er niet bij dus ik heb niet gekozen.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Als het toch echt zou moeten omdat anders m'n hond wordt neergeschoten of zo, maak er dan iets anders van. Een soort spelshow waarbij de goden zichzelf mogen presenteren, dan hoor je het tenminste "from the horse's mouth". Ik vertrouw er niet op wanneer alle goden zogenaamd een enkele Flash-programmeur als afgezant kiezen.
Nou, daar hebben ze wel gelijk in geloof ik..
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Verwijderd
Zeus, Hera en Athene, of
Jupiter, Minerva en Venus, of
Quetzalcoatl, of
Lilith, of
Ja ik geloof dat je de god van de miswijn vergeten bent
Maar, ok mensen, de enige ware goden zijn Lilith en de God van de Miswijn.
Lord Daemon
Verwijderd
Maar als ik moet kiezen dan moet het wel groots en meeslepend zijn. En liefst met een beetje humor. Ik ben er dus nog niet helemaal uit.
Verwijderd
Uitverkoren worden door Lilith is wat moeilijker, en Zij is ook wat serieuzer. Dus ik zou Miswijn kiezen.
Lord Daemon
Laatst kreeg ik een teken dat ik m'n leven moest verbeteren. Hij sprong uit z'n kom en leerde me dat ik meer begaan moest zijn met het leven op aarde. Dus ik heb hem meteen teruggestopt. Sindsdien gaat alles een stuk beter.
Hail the (gold)fish!
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
De site doet het trouwens G*dverd*mme niet in netscape
Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
Verwijderd
LePluis, ik was Hem niet vergeten! (Hoe zou ik dat kunnen?) Maar deze ongelovigen kennen Hem toch niet, dus het leek mij wel een goed idee Hem nog even geheim te houden.
Maar, ok mensen, de enige ware goden zijn Lilith en de God van de Miswijn.[/quote]Uiteraard! Maar de mensen moeten Hem wel leren kennen, Zijn geloof moet verspreid worden! Meer miswijn, meer vreugde!
Laat het woord rondgaan!
Lord Daemon
Ik had gestemd voor de duivel, maar dat was toch duidelijk niet de bedoeling. Dat was de vlotste doorschuiver naar het gristelijke verhaal! HAHAHA
Verwijderd
De hoeveelheid miswijn die geconsumeerd is, is evenredig met het aantal dimensies wat word waargenomen.
Geef DAAR maar een tegenargument voor!
Lord Daemon