[Overclock util] [FAQ gelezen!]

Pagina: 1
Acties:

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-06 19:43
Hoi mensen, ik zit hier met een vaag probleem..

Ik wil dus mijn Ti-4200 overclocken maar....

Ik heb dus eerst de cool *.reg file in me register ingevoerd, nu kun je vanuit je display je core en memory settings aanpassen.. Echter, als ik deze settings invoer, knippert mijn beeld netjes en ja, de settings zouden meteen werken..

Alleen is dit dus niet het geval, mijn core en mem speeds blijven op de standaard waarde staan, ook 3dmark geeft geen hogere score aan..

Ok, dat werkt niet, dan proberem we NxMax. Dit programma werkt helemaal niet onder Win2K |:( Op www.nxmax.com is ook geen download te vinden, op www.guru3d.com natuurlijk wel, alleen werkt deze versie niet. Toen heb ik Geforce tweak maar geprobeerd, maar met dit programma kan ik mijn snelheden ook niet aaanpassen, het wil gewoon _niet_ werken..

Powerstrip? Begin ik niet aan, vind dat zo;n baggerprogramma.. Zit nu dus een beetje vast en word er goed ziek van...

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
pak rivatuner van guru3d.com
ennuh......zorg dat je goeie drivers hebt (29.42 ofzo)

• paradoXical
Die drivers heb ik dus...

Het zou gewoon moeten werken maar dat doet het niet, ik zal die tweak util eens proberen...

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• M v Akkeren
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 15:12
Hmm, ik weet niet of je het weet, maar het programma wat jij bedoelt is (waarschijnlijk) Nvmax, en die werkt toch echt wel onder win2k. Ik heb zelf ook Win2k en ik gebruik dat programma altijd om m'n videokaart te overclocken. Nog nooit 1 enkel probleem mee gehad. Ik zou het toch nog maar eens proberen, want hij werkt echt wel onder win2k.

Edit: ik heb hem btw hier vandaan: http://www.dutchgeforce.nl/download.php?action=displayfiles&fileid=64

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:47

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Asus Tweak Utility, werkt perfect :)

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Op dinsdag 25 juni 2002 22:41 schreef We Are Borg het volgende:
Asus Tweak Utility, werkt perfect :)
En hij heeft een Leadtek ;)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:47

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op dinsdag 25 juni 2002 22:51 schreef McFlipp het volgende:

[..]

En hij heeft een Leadtek ;)
Sorry |:(

• paradoXical
Op dinsdag 25 juni 2002 22:41 schreef M v Akkeren het volgende:
Hmm, ik weet niet of je het weet, maar het programma wat jij bedoelt is (waarschijnlijk) Nvmax, en die werkt toch echt wel onder win2k. Ik heb zelf ook Win2k en ik gebruik dat programma altijd om m'n videokaart te overclocken. Nog nooit 1 enkel probleem mee gehad. Ik zou het toch nog maar eens proberen, want hij werkt echt wel onder win2k.

Edit: ik heb hem btw hier vandaan: http://www.dutchgeforce.nl/download.php?action=displayfiles&fileid=64
Deze werkt dus ;)

Eindelijk, hee thx...

Pagina: 1