Hotmail / email probleem

Pagina: 1
Acties:

• Fluim
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-07-2015
Ik ben altijd zeer voorzichtig met het bekend maken van mijn email via internet, maar de laatste tijd krijg ik toch erg veel "junk"mail op mijn hotmail adres. Het zijn altijd emailtjes van mensen die ik niet ken, altijd met een ander onderwerp, meestal engels (FWD: Goldfish, etc) Het bericht zelf is meestal leeg, soms staan er een paar regels tekst in. De emailtjes komen wel steeds van andere mensen, en er staat ook elke keer een ander onderwerp dus blokkeren is bijna niet te doen.
Had iemand hier ook last van, en is er inmiddels vanaf gekomen? Is dit een virus ofzo?

Verwijderd

Dat is dus het alom bekende yaha virus, niks aan de hand als je die binnenkrijgt via hotmail. gewoon mail verwijderen en klaar ook als je een mail hebt met leesverslag nederlands kun je datzelfde doen, is ook yaha virus

Verwijderd

Heb wel een oplossing voor je. Bij Opties heb je de mogelijkheid aangepast filter.
Dan heb je de mogelijkheid: als er een bepaald woord in de titel van een bericht voorkomt, dat dit bericht automatisch verwijderd wordt, of naar de map ongewenste post wordt geplaatst.
Voor dit woord vul je dan goldfish in en klaar is kees!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 21:55:
Heb wel een oplossing voor je. Bij Opties heb je de mogelijkheid aangepast filter.
Dan heb je de mogelijkheid: als er een bepaald woord in de titel van een bericht voorkomt, dat dit bericht automatisch verwijderd wordt, of naar de map ongewenste post wordt geplaatst.
Voor dit woord vul je dan goldfish in en klaar is kees!
Hopelijk heeft de topicstarter er nu nog wat aan :P. Bovendien is dit geen extreem goede methode, omdat Yaha-attachments nog weleens van naam willen veranderen.

Verwijderd

Bij een kort email adres krijg je vaak zomaar spam, ook al is je email adres nergens bekend.
Met een lang email adres krijg je veel minder of in mijn geval nu helemaal geen spam.

Verwijderd

Deze mail komt officieel volgens het e-mailadres: bn248292@belgacom.net is bij alle 985 e-mailadressen van mijn bedrijf binnen gekomen met dat adres. Blokkeren die hap en klaar. Leukste is nog de site van belgacom plat leggen!!!! heb 1 mailserver al plat!!!!!

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:11

McMiGHtY

- burp -

Er al wel eens bij nagedacht hoeveel mensen je daarmee dupeert en wat voor een kosten dit meebrengt voor het bedrijf.

Het word door een klant gedaan van belgacom, als je nu gewoon de headers is bekijkt kun je eventueel nog wel aan het ipadres van de verzender komen. Als je dan zonodig iets plat moet leggen doe het dan bij hem.

En doe niet zo stoer met heb al 1 mailserver plat..very childish

• SquatRS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-08 00:29
ik krijg ook veel spam op hotmail. Maar heb dus mijn Junkmail filter op exclusief staan dat betekent dat je alleen mail in je inbox krijgt van mensen die je in je e-maillijst hebt staan. De rest wordt in je junkmail folder afgeleverd. Die kun je dan weer bekijken op mails die je wel wil hebben en in je Safe List zetten zodat je ze wel in je Inbox krijgt.
Je krijgt dus nog steeds spam maar niet meer in je inbox.

Verwijderd

SquatRS schreef op 09 oktober 2002 @ 08:50:
ik krijg ook veel spam op hotmail. Maar heb dus mijn Junkmail filter op exclusief staan dat betekent dat je alleen mail in je inbox krijgt van mensen die je in je e-maillijst hebt staan. De rest wordt in je junkmail folder afgeleverd. Die kun je dan weer bekijken op mails die je wel wil hebben en in je Safe List zetten zodat je ze wel in je Inbox krijgt.
Je krijgt dus nog steeds spam maar niet meer in je inbox.
een probleempje, als je TE-veel spam krijgt, dan kunje niet meer zien welke mensen er tussen staan die je WEL wil zien. Omdat de folder dan alweer leeggemaakt is.
Pagina: 1