Hallo, als ik Norton Personal Firewall 2002 installeer en daarna aanzet, krijg ik geen data meer binnen. De lijn van MSN Messenger en IE6 blijft dood!
Wie kan mij helpen?
Wie kan mij helpen?
Dat is zoeen wizard die erbij zit.Op woensdag 26 juni 2002 09:35 schreef a3vantilburg het volgende:
Wat bedoel je met assistant?
Verwijderd
Deïnstalleren en Tiny Personal Firewall installeren.Op woensdag 26 juni 2002 16:12 schreef a3vantilburg het volgende:
Ja, een vast!
Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...
Verwijderd
Daarmee is zijn probleem nog niet opgelost lijkt me.. mocht ie toch echt de voorkeur geven aan np 2k2Op woensdag 26 juni 2002 17:22 schreef Shedman het volgende:
[..]
Deïnstalleren en Tiny Personal Firewall installeren.
Als je echt npf wilt houden zou ik die nog maar eens deïnstalleren en volledig opnieuw installeren. Er kan weinig misgaan als je alles uitvoert volgens mij.Op woensdag 26 juni 2002 17:36 schreef Europeaan het volgende:
[..]
Daarmee is zijn probleem nog niet opgelost lijkt me.. mocht ie toch echt de voorkeur geven aan np 2k2
Volgens mij wordt het tijd voor een algehele reïnstall van je systeem ...Op woensdag 26 juni 2002 19:07 schreef a3vantilburg het volgende:
Nee, werkt niet met Tiny! Heeft zelfs mijn register en windowsbestanden beschadigd!
Als mijn systeem zo gaar zou doen, zou ik dat wel doen ja. Alle schijven is misschien een beetje overdreven. Gewoon je boot-partitie formatteren en je OS + software opnieuw installeren.Op woensdag 26 juni 2002 19:10 schreef a3vantilburg het volgende:
Zou dat het zijn? Alle schijven leegmaken en alles opnieuw erop?
Kun je doen. En als het dan nog niet werkt kun je altijd nog formatterenOp woensdag 26 juni 2002 19:16 schreef a3vantilburg het volgende:
Is alleen windows reinstalleren ook goed? Zonder te formatten dus!
<font size="1">
Op woensdag 26 juni 2002 19:25 schreef Shedman het volgende:
[..]
HmmmKay!</font>
<font size="1">
Op vrijdag 28 juni 2002 13:38 schreef Chief_BoZ het volgende:
adri... 'k heb al zo vaak gezegd dat je dat ding es moet formatten... :7</font>
<font size="1">
Op vrijdag 28 juni 2002 14:26 schreef DutchCommando het volgende:
[..]
JA! Weer nen onzinnige reply. Zeker weer iemand die in de HK wil komen? Nou, ADRIE! Ik heb het jouw vaak gezegt hoor. FORMATTEN.</font>
Shedman, Chief_BoZ, DutchCommando en Razadull: Lees dit eens.<font size="1">
Op vrijdag 28 juni 2002 18:51 schreef Razadull het volgende:
Koop een hardware firewall, net als ik *D</font>