http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/534044/1?limit=500
Nou zal het waarschijnlijk wel te maken hebben met schijven en/of geheugen, maar dan kan je als het topic hier naartoe dreigt te gaan alsnog het topic verplaatsen naar WOS/NOS ipv klakkeloos te sluiten.
(Nu zit ik hier al bijna 3 jaar en begin me steeds meer te ergeren aan dit soort dingen)
Misschien als je mensen eens een keer *MEER* dan 2 minuten de tijd geeft om te reageren op deze post. Dan kunnen ze namelijk altijd nog vragen of ze wat meer info posten mbt de query/code, want foxpro *kan* inderdaad langzamer zijn op snellere systemen met bepaalde codes/queries hebt.k heb geen idee, zeker niet met deze weinige info die je verstrekt.
Ik betwijfel ook of dit wel een P&W probleem is.
Nou zal het waarschijnlijk wel te maken hebben met schijven en/of geheugen, maar dan kan je als het topic hier naartoe dreigt te gaan alsnog het topic verplaatsen naar WOS/NOS ipv klakkeloos te sluiten.
(Nu zit ik hier al bijna 3 jaar en begin me steeds meer te ergeren aan dit soort dingen)
Yo dawg, I heard you like posts so I posted below your post so you can post again.