20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Verwijderd
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
of een beiteltje idd
Verwijderd
Op dinsdag 25 juni 2002 22:43 schreef krekrrr het volgende:
thinner?
tenzij je een mat raampje wilt die dunner is als nu
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
Dat werkt vanwege de alcohol die er in zit dus dat heeft het zelfde effect! Het is gewoon een oplos middel waar je raam dun van word!Op dinsdag 25 juni 2002 23:05 schreef Myst1k4l het volgende:
Vogue Oriental Red deo spray, probeer maar ..
Je kunt deo nl. ook gebruiken tegen watervaste stift, alleen ruikt dat zo:r!
Laatst in een lab getest of perspex goed tegen alcohol kon.
Met 70 % verbrijzelde het perspex compleet.
Ik zou het proberen met een plamuurmes oid.
Anything goes !!
dus niet van plexiglas...
Maar er is dus nix om m los te maken?
ja, behalve het loswrikken
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Het is echter wel een geduldwerkje. Opnieuw bevestigen met Tesa Powerstrips?
Zo scherp als een voetbal!
m`n GLAS zit TEGEN m`n kast aan...
1
2
3
4
5
6
| case - plakband - glas case - plakband - glas case - plakband - glas case - plakband - glas case - plakband - glas case - plakband - glas |
Ik probeer nu het glas van m`n kast af te halen

zo duidelijk?
We begrijpen je heus wel. Jij begrijpt ons nietOp woensdag 26 juni 2002 08:20 schreef decramy het volgende:
volgens mij begrijpem jullie me niet....
code:
1 2 3 4 5 6 case - plakband - glas case - plakband - glas case - plakband - glas case - plakband - glas case - plakband - glas case - plakband - glas
zo duidelijk?
Gewoon met een stuk keukenrol gedept in stikkerverwijderaar proberen wat van dat spul tussen de kast en je glas te krijgen op de plakband. Wellicht moet je er een spatel tussen wringen, dan wil ook wel eens lukken.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Maar ook al is het case - plakband - glas
Glas breekt heus niet als je gaat zitten sjoren en hoe dik is dat plakband, van die hele dunne dan is gewoon voorzichtig het gebeuren in beweging zetten.
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
jeetje, was ik nou zo induidelijkel?
Verwijderd
Verwijderd
Zijkant van je case met glas naar beneden op de grond leggen (op een stuk OUD tapijt ofzo). En vervolgens spiritus, of aceton op het glas gieten. (!! In goed geventileerde ruimte/buiten. Zonder saffies te roken of met vuurstenen te spelenOp woensdag 26 juni 2002 08:20 schreef decramy het volgende:
volgens mij begrijpem jullie me niet....
code:
1 2 3 4 5 6 case - plakband - glas case - plakband - glas case - plakband - glas case - plakband - glas case - plakband - glas case - plakband - glas
zo duidelijk?
Aangezien glas inert is voor 't merendeel v.d. (organische) oplosmiddelen (Fluoric acid daargelaten), zal eerder het materiaal van je case problemen opleveren. Als je dus aceton zou gebruiken, heb je kans dat de lak rondom 't glas beschadigd raakt, en moet de hele kant schuren
Lijkt me spiritus 't makkelijkst..staat vast wel onder 't aanrecht
Klein tipje: Krasjes op 't glas kan je wegpolijsten met zilverpoets (wel veel geduld nodig)
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Dat er intelligente buitenaardse wezens bestaan wordt feilloos bewezen
door het feit dat ze nog geen contact met ons hebben opgenomen.
Verwijderd
Zit vaak isopropylalcohol in (zit ook in 90% vd koppenreiningingsvloeistoffen - woord voor 'galgje'?Op woensdag 26 juni 2002 16:58 schreef jeuuron het volgende:
op mijn werk hebben we mooi spul staan.. ik zou eens vragen wat daar inzit.. dat haalt alle stikkers/ tape los!
In elk geval geldt: RAAM OPEN! (Of je moet een alternatief voor lijmsnuiven nodig hebben; In dat geval: raam dicht, linker- c.q. rechter-neusgat dicht, en diep inhaleren..
Grappig dat idee had ik dus als eerst, toen ik het las. Ik verbaasde me al dat er niks stond erover. Dit lijkt mij ook het makelijkstOp woensdag 26 juni 2002 16:57 schreef Theezakje het volgende:
Met stikkerverwijderaar.. kun je wel kopen bij een vatsoenlijke boekhandel
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 case - plakband - glas case - plakband - glas case - plakband - glas case - plakband - glas case - plakband - glas case - plakband - glas | | | | ^^|^^ ^^|^^
Anything goes !!
* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora
Verwijderd
People who live in glass houses shouldn't throw stones.
verder gaat het wel?Op woensdag 26 juni 2002 18:00 schreef fuxxe het volgende:
PROBEER ER SPELING IN TE KRIJGEN EN STEEDS EEN BEETJE MEER SPELING...
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd