Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Verwijderd
Nope die kunnen dat niet aan en de kans dat je je videokaartje sloopt op deze manier is zeker niet geringOp dinsdag 25 juni 2002 22:22 schreef Keesr het volgende:
Heb een Leadtek, maar kunnen de core en mem die snelheden aan dan? Anders wil ik ut wel eens proberen binnekort
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/204235#hoeverOp dinsdag 25 juni 2002 22:22 schreef Keesr het volgende:
Heb een Leadtek, maar kunnen de core en mem die snelheden aan dan? Anders wil ik ut wel eens proberen binnekort
[b]Op dinsdag 25 juni 2002 22:18 schreef Keesr het volgende:
de quadro is een kaart voor speciale professionele 3d applicaties met speciale geoptimaliseerde drivers. hij is niet bedoeld voor spellen.P.S About de Quadro 4, is dat eigenlijk wat? Iemand die er snel een review van heeft hoeveel geheugen bandbreedte enzo?
Mhew, thx for the reply's!
Slotje zou ik zeggen?
Verwijderd
Als je een voltmod doet, kan je waarschijnlijk wel naar de 300+/650 clockenOp dinsdag 25 juni 2002 22:25 schreef Keesr het volgende:
Dan laat dat ook maar zitten
Mhew, thx for the reply's!
Slotje zou ik zeggen?
Verwijderd
En je wilde wel quadro moddenOp dinsdag 25 juni 2002 22:27 schreef Keesr het volgende:
Laten we dat maar niet doenIk ben niet zo handig met een soldeerbout, en ik laat me vader ook maar niet aan het werk gaan met zijn gasflesje en zijn tin. Dalijk is me kaart nog weg
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Wou alleen vast weten of het wel nodig is en of ik er beter op wordt. Lijkt me nu dus niet, dus laat maar zitten
Ik ben net een knutselkleuter met mn soldeerbout, maar op school met dat fijnsoldeerspul heb ik al twee van mn videokaarten gemod.
Natuurlijk krijg je niet de snelheid van een Ti4600... Je verandert iets op de PCB van de kaart waardoor het ID veranderd word en dus de kaart anders wordt herkend.Op dinsdag 25 juni 2002 22:20 schreef Pollewob het volgende:
Ja.. je krijgt de snelheid dan van een Ti 4600 lijkt mij. Maar dan moeten de core en het geheugen van je 4200 die snelheden wel aankunnen natuurlijk
Kloksnelheden staan in de BIOS van de kaart. Die BIOS verander je niets aan als je gaat zitten solderen.
Dan zul je dus ook je BIOS moeten flashen naar een Ti4600 BIOS.