Hoi beste medetweakers, Mn broer heeft nu eindelijk voor een leuk bedragje zn Sub en zn versterker binnen!
We hebben een Bumper 800w baskist en 2 hoedeplank speakers(eigenlijk homehifi speakers en gefiltert 2 weg)
En we hebben een (oude) Kenwood Kac(waarvan ik het typenummer ff niet heb)
Wat is het probleem,
De versterker is 2 kanaals en heeft een brugfunctie.
Maar we hebben dus een Woofer en 2 hoedeplankspeakers die ik ook versterkt wil hebben.
Hoe kan ik dit het beste doen?
Wat mijn idee is,
Audio tulp(4v) out(lr) naar versterker.
Dan sub bruggen op 2 kanaals en dan de houdeplankl erbij(eventueel opnieuw gefiltert door 3 weg en dan de bas eruit halen dus)
Kan dit wel (bruggen en 2 hoedeplank op 2 kanalen(l en r)
En nu het volgende punt.
Op de versterker is geen volume aanwezig, word dit dan gewoon standaart versterkt ofzo?
Heeft iemand nog informatie of tips hierover.
En oja als ik ze opnieuw ga filteren(hoedeplank), moet je daar speciale filters voor hebben of kan dat met een normale home hifi filter?(misschien fikt het door ofzo)
BvD
We hebben een Bumper 800w baskist en 2 hoedeplank speakers(eigenlijk homehifi speakers en gefiltert 2 weg)
En we hebben een (oude) Kenwood Kac(waarvan ik het typenummer ff niet heb)
Wat is het probleem,
De versterker is 2 kanaals en heeft een brugfunctie.
Maar we hebben dus een Woofer en 2 hoedeplankspeakers die ik ook versterkt wil hebben.
Hoe kan ik dit het beste doen?
Wat mijn idee is,
Audio tulp(4v) out(lr) naar versterker.
Dan sub bruggen op 2 kanaals en dan de houdeplankl erbij(eventueel opnieuw gefiltert door 3 weg en dan de bas eruit halen dus)
Kan dit wel (bruggen en 2 hoedeplank op 2 kanalen(l en r)
En nu het volgende punt.
Op de versterker is geen volume aanwezig, word dit dan gewoon standaart versterkt ofzo?
Heeft iemand nog informatie of tips hierover.
En oja als ik ze opnieuw ga filteren(hoedeplank), moet je daar speciale filters voor hebben of kan dat met een normale home hifi filter?(misschien fikt het door ofzo)
BvD