stem stem meer mensen mee eens zijn
nee kijk je helpt gewoon we maken een speciaal team en die helpen anderen met enkele problemen en natuurlijk een kleine lan houden of zo maar ik wil niet alles organizeren
gewoon voor de funn LOL
gewoon voor de funn LOL
een CME meeting?
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Nou, dan ga je een half jaar in een hok zitten met 200 man. Soort BigBrother voor computerfreaks.Op dinsdag 25 juni 2002 22:11 schreef narfpower het volgende:
2 dagen voor me mod? nee man ben al een half jaar bezig er mee.
Verwijderd
CE tegenwoordigOp dinsdag 25 juni 2002 22:11 schreef decramy het volgende:
een CME meeting?
maar ik vind het wel een leuk idee
als het maar in de buurt van denbosch is
Verwijderd
en ondertussen je dremel kwijtraken.....Op dinsdag 25 juni 2002 22:13 schreef Kayz het volgende:
[..]
Nou, dan ga je een half jaar in een hok zitten met 200 man. Soort BigBrother voor computerfreaks.
nou ik zie het morgen wel verder ik droom effe van modland maar ik hoop dat er wat meer mensen komen op deze topic en wat kunnen organiseren
weltrrrrr...........
latersss
weltrrrrr...........
best wel leuk idee zon meeting, wil wel meedoen als het in de buurt van utrecht is.
Verwijderd
Echt modden neemt tijd. En veeeeeeeeel geld. Dus dat geef je ook niet ff in 1x uit.
Opzich leuk idee, maar ik denk dat je beter met 3 vrienden ofzo wat kunt modden. Kun je lekker gereedschap lenen zonder dat het gejat word enzo...
Opzich leuk idee, maar ik denk dat je beter met 3 vrienden ofzo wat kunt modden. Kun je lekker gereedschap lenen zonder dat het gejat word enzo...
je huurt een GAMMA af UITRAARD geen lege zaal
het moet dan natuurlijk wel in de buurt zijn van een elektronicaboer en bouwmarkt!
cool idee, misschien moeten we Conrad de boel laten sponsoren 
ook al vast wat extra ambulances regelen, voor bedremelde ledematen enzo
ook al vast wat extra ambulances regelen, voor bedremelde ledematen enzo
The consumption of alcohol may cause a disturbance in the time-space continuum, whereby gaps of time may seem to literally disappear.
Verwijderd
met gemak, gewoon wat warme lampen erop en laten drogen die hapOp dinsdag 25 juni 2002 23:32 schreef Fat Mike het volgende:
maar in 2 dagen kan je verf niet drogen ej
Verwijderd
Mijn modspullen kosten helemaal geen veeeeeeeeeeel geldOp dinsdag 25 juni 2002 23:00 schreef Darkice het volgende:
Echt modden neemt tijd. En veeeeeeeeel geld. Dus dat geef je ook niet ff in 1x uit.
Ik doe alles zelf, en verder zijn het dus alleen wat fans etc. Misschien CCFL, ook zo gepiept.
1. niet iedereen heeft op het zelfde moment geld genoeg om te modden
2. niet iedereen heeft nog een case om te modden
3. sommigen zijn net klaar met modden
4. 2 dagen is erg weinig als je naast zagen ook de case wil painten
5. gah naar campzone2. dat is 11 dagen lange lanparty waar je ook gewoon kan casemodduh als je wil..
5. gah naar campzone2. dat is 11 dagen lange lanparty waar je ook gewoon kan casemodduh als je wil..
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Yep, en dat casemodden wordt ook verzorgt door onze clan, CMC... daar is onze clanleader Crazy Shadow die mensen kan helpen enzow... tis dat ik niet kan anders was ik er ook wel geweest
painten doe je thuis maarOp woensdag 26 juni 2002 11:51 schreef ReseTTim het volgende:
1. niet iedereen heeft op het zelfde moment geld genoeg om te modden
Met casecamsOp dinsdag 25 juni 2002 22:13 schreef Kayz het volgende:
[..]
Nou, dan ga je een half jaar in een hok zitten met 200 man. Soort BigBrother voor computerfreaks.
ik doe mee....
maar het kan ook met een beetje minder mensen...
ik hoor wel bij dat team
nix streng..z e proberen je op te voeden.. dat jij nu de hele tijd dwars ligtOp woensdag 26 juni 2002 13:05 schreef norud het volgende:
lijkt me wel vet maar ik ben maar 14 en me ouders zijn streng
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Verwijderd
1: grote hal in de buurt van denbosch of eindhoven regelen
2: zorgen voor een paar verschillende winkeltjes, dus winkeltjes als:
• eten/drinken(met een bar+bier
)
• tweakers.net kraampje, verkoop van truien enzo, ook casebadges!
• ccmod.com laten komen en hun een hoekje geven voor tips!
natuurlijk zullen zij de hele dag aan het modden zijn.
(jaja, ik help aan die coole website mee!)
natuurlijk moet ccmod wat gesponsord krijgen, zodat wij mooie dingen kunnen maken, en showen!
• modding stuff
• hardware
• elektronica
3: veel tafels(van die hoge tafels, dan kan je er aan staan te modden, is wel zo relaixed(spreek uit ervaring).
deze tafel's moetten sterk zijn, zodat je er op kan zaagen zonder dat heel de tafel wegtrilt.
4: gewone tafels+stoelen
5: goed netwerk(10/100/1000) en veel dataopslag
dit is dus een casemodlan(oid) dus geen spellen, de ftpservers zijn voor filesharing(pics van pc's).
6: mensen met zeer goeie cam's!!
7: webcam's in iedere hoek, en lekker snel, zodat je alles kan zien.
8: zeer veel stroom!!
9: beveiliging!
• eten/drinken(met een bar+bier
natuurlijk moet ccmod wat gesponsord krijgen, zodat wij mooie dingen kunnen maken, en showen!
• modding stuff
code:
1
2
3
4
| ccfl's
neon snoer
fangards
veeeel meer |
• hardware
• elektronica
code:
1
2
3
| bouwpakketjes elektronica(dus printje+onderdelen), b.v. hddvumeters of een pwm+potmeter
meer elekrtonica(losse onderdelen, dus CNY17's en LED's(heel veel)
etc. |
3: veel tafels(van die hoge tafels, dan kan je er aan staan te modden, is wel zo relaixed(spreek uit ervaring).
deze tafel's moetten sterk zijn, zodat je er op kan zaagen zonder dat heel de tafel wegtrilt.
dit is dus een casemodlan(oid) dus geen spellen, de ftpservers zijn voor filesharing(pics van pc's).
Verwijderd
Kijk.... hier word nagedacht!!!Op woensdag 26 juni 2002 13:25 schreef KingOfDos het volgende:
• eten/drinken(met een bar+bier)
• modding stuff
code:
1 2 3 4ccfl's neon snoer fangards veeeel meer
• hardware
• elektronica
code:
1 2 3bouwpakketjes elektronica(dus printje+onderdelen), b.v. hddvumeters of een pwm+potmeter meer elekrtonica(losse onderdelen, dus CNY17's en LED's(heel veel) etc.
En als je net uitgemod bent kun je bijv. aanbieden om hdd meters te maken oid.....
Ik ben voor het idee alleen heb momenteel te veel werk om er wat in te kunnen organiseren. (jammer)
Start anders ergens een inschrijf lijst ofzo?
Verwijderd
offtopic:
Campzone2? 11 dagen lannen? verveel je dan niet?
/me denkt iemand wat info? lijkt me lol
Campzone2? 11 dagen lannen? verveel je dan niet?
/me denkt iemand wat info? lijkt me lol
2 dagen? pfff
veel te kort
Casemodden is een individueel proces... tis een kunst waarin jejezelf kan tegenkomen. Dit moet je niet verstoren door je ziel te laten bijdremelen door anderen aan het aluminium van jouw kast te laten. Tis leren omgaan met jezelf, het materiaal en je case. Tis leren omgaan met en verbeteren van jezelf...
snik.
snik.
too fly for a white guy
Misschien is het een idee om mensen te laten zien wat je in je case hebt, dus gewoon showen
Verwijderd
Als het in Eindhoven is ben ik van de partij heb nog wel een kassie staan om te modden. En anders ff een kopen gewoon el cheapo shit en dan ff een mooi ding van maken of gewoon lannen
Verwijderd
ja, psies.Op woensdag 26 juni 2002 13:57 schreef Lethal het volgende:
Misschien is het een idee om mensen te laten zien wat je in je case hebt, dus gewoon showen
vooral zelf modden dus, maar wel ideetjes opdoen en modden met zijn allen.
[sub]mischien kan ccmod.com zorgen dat de SpaceCase(Bart_Banaan) en de nieuwste mod van resettim/oeloe op onze kraam komen te staan(als ccmod.com er heen gaat he
Wat ook een optie zou kunnen zijn :
Een stukje huren tijdens de HCC dagen, dan modden, kun je alle benodigdheden gauw bijmekaar sprokkelen
Misschien wel aan de prijs om iets te huren in die trand
Een stukje huren tijdens de HCC dagen, dan modden, kun je alle benodigdheden gauw bijmekaar sprokkelen
AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)
Verwijderd
had ik ook al ooit aan gedacht.Op woensdag 26 juni 2002 14:09 schreef E-Mile het volgende:
Wat ook een optie zou kunnen zijn :
Een stukje huren tijdens de HCC dagen, dan modden, kun je alle benodigdheden gauw bijmekaar sprokkelenMisschien wel aan de prijs om iets te huren in die trand
op/bij de stan van OCMOD(ofzo, die stonden bij tweakers.net vorige hcc)
mischien kunnen wij daar bij staan
ghehehehe, wel gaaf id 
een tweakers casemod stand
een tweakers casemod stand
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Spuitbussen die ik gebruik zijn droog in 10 minuten. Zeer relax dus voor op een Casemodparty...
Buiten de feiten die Ressetim verteld, denk ik ook dat het niet zomaar te regelen is.
Buiten de feiten die Ressetim verteld, denk ik ook dat het niet zomaar te regelen is.
Verwijderd
Dat is wel erg leuk moet ik zeggen. Ik denk alleen dat de slectie van mensen die er gaan staan een beetje moeilijk is. Iedereen vind zichzelf goed genoeg om daar te gaan CM'en. Maar een CME PromoTeam die alle beursen e.d. afgaan vind ik wel een strak plan.
Niet dat ik Utrecht een kewl stad vind maar, hij ligt supercentraal in NL...Op dinsdag 25 juni 2002 22:53 schreef fleppuhstein het volgende:
best wel leuk idee zon meeting, wil wel meedoen als het in de buurt van utrecht is.
Daarom wordt daar zoveel georganiseerd
nikszolekkeralss.exe
Verwijderd
ik zou zeker meedoen.
en de plaats ja iedereen wil graag dicht bij zijn woonplaats, in dat geval lijkt utrecht me de beste optie ... de jaarbeurs zal wel duur zijn :Dzeker tijdens hcc maar dat zou zeker leuk zijn
!
en de plaats ja iedereen wil graag dicht bij zijn woonplaats, in dat geval lijkt utrecht me de beste optie ... de jaarbeurs zal wel duur zijn :Dzeker tijdens hcc maar dat zou zeker leuk zijn
Verwijderd
vetttttt
alleen moet je wel veel mee nemen comp gereedschap enz....
en een helegrote zaal als er veel animo voor is
wel in het midden van ne doen utrecht ofzow
alleen moet je wel veel mee nemen comp gereedschap enz....
en een helegrote zaal als er veel animo voor is
wel in het midden van ne doen utrecht ofzow
Dr moet wel een flinke wateraansluiting zijn he, als iedereen ze waterkoeling wil gaan vullen enzo
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
En waterOp woensdag 26 juni 2002 22:57 schreef willempiet het volgende:
200 man?
dan zou ik maar goed aan alles denken
stroom bijvoorbeeld
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
nee,nee, daar ben jij nog te jong voor !!Op woensdag 26 juni 2002 23:04 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
water? bier!
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Verwijderd
*hik* wa?Op woensdag 26 juni 2002 23:05 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
nee,nee, daar ben jij nog te jong voor !!
Als het in eindhoven is, dan schrijf mij er ook maar bijOp woensdag 26 juni 2002 13:25 schreef KingOfDos het volgende:
[..]
Goh, als ik deze shit per mail zou krijgen zou ik het spam noemen...
Onnodige topic..
Onnodige topic..
Lenovo Legion 9i 18IAX10 5090 en een 9800X3D met Astral 5090 OC voor als het toch beter moet.
Wat zit jij nou, dit kan toch een mooi plan worden, ben het absoluuuuut niet met je eens als dit uitgevoerd wordt krijg je gewoon een tweakers meeting, als jij daar geen zin in hebt kun je ook gewoon nix zeggenOp donderdag 27 juni 2002 02:34 schreef Tijgert het volgende:
Goh, als ik deze shit per mail zou krijgen zou ik het spam noemen...
Onnodige topic..
AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)
jah daar ben ik het roerend mee eens
Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get
kijk zo'n meeting is allemaal leuk en aardig hoor, maar als je nou geen gereedschap heb zeg maar ongeveer ??
anders zoek je sponsors bijv ferm of gamma
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Dat is toch juist het punt van zo'n megamod-hal? En idd, misschien wil de Gamma/Formido enz enz wel sponsoren, als wij voor voldoende publiciteit zorgenOp donderdag 27 juni 2002 07:51 schreef Phant0m het volgende:
kijk zo'n meeting is allemaal leuk en aardig hoor, maar als je nou geen gereedschap heb zeg maar ongeveer ??
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
ja, vet! meteen ook een soort lanpary erbij, kun je mooi iedeen opdoen!
als het een beetje in de buurt is ben ik van de partij
[topic=535638/1/25]Op donderdag 27 juni 2002 07:51 schreef Phant0m het volgende:
Of we doen dan gewoon een wedstrijdje Dremel-kloon-werpen.
[edit]
is dit reclame?
[edit]
==
hoi
Verwijderd
1. Aldi kwaliteit is super! 3 jaar garantie moet je ook blij mee zijn.Op donderdag 27 juni 2002 15:54 schreef Eusebius het volgende:
Maarjah, Aldi kwaliteit =![]()
[edit]
is dit reclame?
[edit]
2. nee das geen reclame, maar een tip! (nu mag ik 1 leger erbij pakken
Het is dan wel aan te bevelen de stekker uit de dremel-kloon te halen als je gaat dremel-kloon-werpen (DKW'en; let op, over 2 jaar staat dit woord in de dikke van Dale.Op donderdag 27 juni 2002 15:56 schreef geez het volgende:
Lol lijkt me wel gaaf![]()
Maar nu ff serieus op het onderwerp: als je met (laten we zeggen 20-30 man + pc's gaat zitten modden (aanmodderen) in een zaal / hal / door-een-aardige-pa-terbeschikkinggestelde-bedrijfshal
Kortom, al die 30 lui lopen - effe hard & zwart / wit gezegd - egoïstisch
Of ben ik te pessimistisch
==
hoi
idee zou zijn:
een meeting..
dat iedereen zn casemod kan showen.. in real life..
dat er in een standje spulletjes worden verkocht van casemodzooi enzo
en dat er kleine dingen voor je gedaan kunnen worden als je n00b bent: raampje zagen enzo.. of led metertje. wieltjes eronder.. whatever. rounded cables blalbalba
een meeting..
en dat er kleine dingen voor je gedaan kunnen worden als je n00b bent: raampje zagen enzo.. of led metertje. wieltjes eronder.. whatever. rounded cables blalbalba
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Verwijderd
Als je dit echt wil laten slagen moet je dit denk zoals al eerder gezegd tijdens de hcc doen of mischien tijdens een pc dump dag, vaak zie ik in de ahoy nog een groot gedeelte leeg staan als je dan ook nog wat shops zover krijgt om de boel een beetje te sponsoren. :)Of tijdens een lan wat ook al eerder is gezegd, met een lan komen er dan ook mensen die al gemod hebben en als ze willen dan ff kunnen helpen of beter nog advies geven. een mod is pas een mod als je hem zelf hebt gemod.
Kraampjes: als d'r maar geld verdiend wordt, dan zullen d'r wel handelaars op af komen.Op vrijdag 28 juni 2002 16:21 schreef Maurice het volgende:
idee zou zijn:
een meeting..
En idd, je zou voor specifieke dingen lui kunnen laten werken die er echt handig in zijn - niet iedereen kan bv goed overweg met electronica, maar weer wel met de slijptool
==
hoi
Er zijn volgens mij wle genoeg mensen die je advies willen geven en even helpen, kan je gelijk zien of zoiets mooi is voordat je je eigen case verneukt
I served in a company of heroes.
Is het geen idee om een ervaren modder aan een begineling te koppelen en dan samen de kast van de beginneling aan te gaan pakken? Je werkt dan dus in groepjes van twee en een beginneling saat dus niet heel het weekend te klooien!
Hoe verder hij ging, des te langer was de weg terug
Pagina: 1