Toon posts:

DDS & MSN

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb in de search 1 antwoord in een topic kunnen vinden dat je een dds email adres gewoon met msn kan gebruiken, die was echter ergens in 2001 geschreven, ik wil ff weten of dat nu nog steeds zo is, en ook of je per se moet inbellen om je mail op te halen (met outlook) of dat je gewoon met je bestaande (kabel)internetverbinding dat kan doen

alvast bedankt...

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Je kunt voor MSN elk willekeurig e-mail adres gebruiken. Hoe dat moet = search.
Hoe het met de mail van de DDS ophalen zit weet ik niet, dat kun je gewoon even uitproberen :)

Verwijderd

Topicstarter
[MSN] niet een hotmail email gebruiken

da's deel 1 :)

maar moet ik nog steeds weten of het nodig is om in te bellen om je mail op te halen of dat het met je gewone internetverbinding ook kan.....

let me know

Verwijderd

Ik kan met behoorlijke zekerheid zeggen dat je je e-mail van DDS overal kunt checken met pop3. pop3.dds.nl is in ieder geval gewoon bereikbaar. Welke providers bieden dit eigenlijk niet, behalve 12Move?

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-08 18:37

slaay

Natuurbeleven.com

je kunt dds.nl altijd checken, heb allerlei providers gehad en het werkt nog steeds.

Dich bis echt unne foëzen haas

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op dinsdag 25 juni 2002 22:49 schreef Sendak het volgende:
Ik kan met behoorlijke zekerheid zeggen dat je je e-mail van DDS overal kunt checken met pop3. pop3.dds.nl is in ieder geval gewoon bereikbaar. Welke providers bieden dit eigenlijk niet, behalve 12Move?
Volgens mij kan het met HetNet ook niet. Met UWnet hoef je het ook niet te proberen....
Vaak zijn de providers er meestal zelf niet duidelijk over, dus je kunt het het beste gewoon even proberen :Y)
Pagina: 1