Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Bedankt!Op dinsdag 25 juni 2002 22:11 schreef B0MBACI het volgende:
kijk ff op www.marktplaats.nl
Gezocht!
Router
(En dat toestel heeft geen 'schietklep' zoals in de film, 7110 heeft die wel)
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Prijs moet je rekenen op ongeveer 50 euro, betaal er iig niet meer voor dan 75, dan word je wreed afgezet. Telefoon is immers alweer bijna 4 jaar oud.
Weet je dit zeker?Op woensdag 26 juni 2002 01:15 schreef Operations het volgende:
Die phone uit de matrix is de 8110i en niet de 8110
(En dat toestel heeft geen 'schietklep' zoals in de film, 7110 heeft die wel)
Of heeft de i versie wel een schietklep.
(en de 7110 heb ik al)
Gezocht!
Router
Speciaal voor the matrix hebben ze een 8110i uitgevoerd met een schietklep (als je goed oplet zie je in de film dat ie een rood knopje aan de zijkant heeft in de film die er in het echt niet inzit)
Zoek eens met google op the matrix phone, er is iemand die er een volledige pagina aan gewijd heeft compleet met foto's enzo
Je hebt dus gelijkOp woensdag 26 juni 2002 15:42 schreef Operations het volgende:
Zoek eens met google op the matrix phone, er is iemand die er een volledige pagina aan gewijd heeft compleet met foto's enzodaar heb ik deze info ook van...
Iemaand dan enig id waar de matrix telefoon te verkrijgen is?
Gezocht!
Router
Die bestaat dus nietOp woensdag 26 juni 2002 18:29 schreef The Dolf het volgende:
[..]
Je hebt dus gelijk
Iemaand dan enig id waar de matrix telefoon te verkrijgen is?
(ik wilde ook eigenlijk zo'n phone hebben, maar heb het uiteindelijk maar op een 7110 gehouden
7110 heb ik al. En die gebruik ik ook. Die 8110 wil ik gewoon voor mijn verzameling hebbenOp woensdag 26 juni 2002 19:52 schreef Operations het volgende:
Je kunt natuurlijk een 8110i en een (dooie) 7110 ergens vandaan zien te halen, en er zelf een matrix phone van maken(eej, je bent tweaker of je bent het niet
)
(ik wilde ook eigenlijk zo'n phone hebben, maar heb het uiteindelijk maar op een 7110 gehouden)
Gezocht!
Router
Bel het Rijksmuseum zou ik zeggen...Op dinsdag 25 juni 2002 21:47 schreef The Dolf het volgende:
Ik zoek deze GSM voor mijn matrix verzameling. Waar kan ik deze in NL krijgen?
Bladiebla!
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering