Toon posts:

WMA Files ?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Even een kort vraagje : Als ik .WMA files op een CD brand, spelen die dan normaal af in een CD speler ? of moet ik ze eerst ff naar .WAV omzetten ??

ALvast bedankt.

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-05 21:33

Elroy

Zelda!!!

Nee, die kan je volgens mij niet van CD afspelen.
Omdat er bij wma gebruik wordt gemaakt van compressie (zoals mp3).

Specs Computer

Verwijderd

kan niet

als audiocd fikken. omzetten hoeft niet, doet nero voor je. btw search plz...

Verwijderd

ligt er aan wat voor speler :)

Verwijderd

Op dinsdag 25 juni 2002 21:12 schreef G_SHOCK het volgende:
ligt er aan wat voor speler :)
in een normalen cdspeler gewoon niet die vereist een redbook indeling, en laat wma daar niet inpassen..

Verwijderd

Op dinsdag 25 juni 2002 21:15 schreef neographikal het volgende:

[..]

in een normalen cdspeler gewoon niet die vereist een redbook indeling, en laat wma daar niet inpassen..
waarom denk je dat ik zeg ligt aan de speler

Verwijderd

Topicstarter
OK, Nero met WMA plugin dus... 1 probleempje : die persoon waar ik nu zit kan niet met neor omgaan dus moet Nero Express hebben, zie SA forum in mijn topic voor meer info...

Verwijderd

Op dinsdag 25 juni 2002 21:25 schreef ThaQuick het volgende:
OK, Nero met WMA plugin dus... 1 probleempje : die persoon waar ik nu zit kan niet met neor omgaan dus moet Nero Express hebben, zie SA forum in mijn topic voor meer info...
:?

met de wizard op audiocd zetten, finish, je wma files ff naar links slepen en knop fikken pakken....

is dat een groot probleem?
Op dinsdag 25 juni 2002 21:16 schreef G_SHOCK het volgende:

[..]

waarom denk je dat ik zeg ligt aan de speler
ik wilde alleen aangeven dat deze jongen het had over een gewone audiocdspeler, en geen mp3/wma speler

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
Voor uitleg over je nero express programma gaarne verdergaan in je SA topic:
[topic=534607]

Dat je wma files niet kan afspelen in een gewone cd speler is vrij logisch en is ook met de serach te vinden. (cd spelers snappen alleen pcm, een cd brandprogramma zet een wav voor je om naar pcm. Blijkbaar is er bij nero dus een plugin te krijgen die wma omzet naar pcm, maar dat wist je zelf al)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.