[I/O] Booten van HD via I/O

Pagina: 1
Acties:

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:18
ik heb probleempje ik heb een 80gb maxtor vast zitten aan een Promise XT 133 zitten, allemaal splinternieuw en nu heb ik met bootable XP cd geinstalled, raid controller installed en dan op de 80 gb geinstalleerd.

ik heb nog 2 andere schijven 1 van 30 gb en 1 van 20 gb alle2 Seagate en 7200 rpm.

ik wil dus van de Max 80 booten maar die zit niet direct op mobo aangesloten, als ik in de bios zoek kan ik het niet vinden ( hoe ik die 80 gb als boot kan laten werken )

ik kan wel booten dmv de bootable xp cd erin laten zitten, in de bios de 3e boot op me brander en dan xp cd erin en dan nix doen dus niet van die cd laden maar gewoon laten gaan dan komt ie dus wel in windows.

kan ik niet iets op de 20 gb ( primary ) zetten ( wat software of bestanden ) waardoor ie doorverwijst naar de 80 gb of iets dergelijks

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:19
boot from scsi selecteren in je bios?
is bij mij wel zo in ieder geval, pci raid&ide controllers ziet die als scsi bij mij

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:18
wel apart wel geprobeerd maar dan zegt ie dat ie iets niet kan vinden eeuh ff denken

kom er ff niet op maar dat staat dan zeker op de cd maar daar leest ie niets van als ik em erin laat zitten ofzo

vage shit

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
In de bios staan verschillende opties om van te booten:
* Floppy
* CDrom
* Harde schijf op gewone aansluiting
* Netwerk
* Zip drive
* Scsi

Nu zal er ook wel zoiets staan: