[FUM] aopen hq08

Pagina: 1
Acties:

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-07 22:11

Apache

amateur software devver

Topicstarter
Hoi,

Vandaag heb ik de zijkant van m'n hq08 terug gekregen, m'n ma kende iemand die al heel z'n leven metaal bewerkt die er wel mooie blowholes zou kunnen uitdremelen.

Nu heb ik hem terug, binnen en buitenkant vol met diepe krassen, eerder blowovalen dan blowholes, volgens mij was hem het meetkundige begrip cirkel niet helemaal duidelijk, maw de hele zijkant is een F*cked up mod (titel) :( :( :(

Is het mogelijk om een nieuwe te bestellen (natuurlijk op m'n moeder haar kosten) of kan ik nog garantie claimen, hoewel slopen er niet echt invalt imo.

En kan ik dan best meteen naar aopen mailen of de reseller van m'n case contacteren?

Iemand ervaring met slecht afgelopen aopen mods?

Jammer genoeg heb ik geen digitale camera, misschien dat m'n neef wel langskomt met zijn camera, maar k'hoop dat de lens dan niet kapotspringt want het is echt erg :'(

If it ain't broken it doesn't have enough features

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:30

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Op dinsdag 25 juni 2002 20:43 schreef Apache het volgende:
Hoi,

Vandaag heb ik de zijkant van m'n hq08 terug gekregen, m'n ma kende iemand die al heel z'n leven metaal bewerkt die er wel mooie blowholes zou kunnen uitdremelen.

Nu heb ik hem terug, binnen en buitenkant vol met diepe krassen, eerder blowovalen dan blowholes, volgens mij was hem het meetkundige begrip cirkel niet helemaal duidelijk, maw de hele zijkant is een F*cked up mod (titel) :( :( :(

Is het mogelijk om een nieuwe te bestellen (natuurlijk op m'n moeder haar kosten) of kan ik nog garantie claimen, hoewel slopen er niet echt invalt imo.

En kan ik dan best meteen naar aopen mailen of de reseller van m'n case contacteren?

Jammer genoeg heb ik geen digitale camera, misschien dat m'n neef wel langskomt met zijn camera, maar k'hoop dat de lens dan niet kapotspringt want het is echt erg :'(
tsja had je het ook zelf moeten doen he })

maar denk dat je ff met Aopen moet melen ofzo, of gewoon een supergroot window uitzagen :7

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

Op dinsdag 25 juni 2002 20:43 schreef Apache het volgende:
Hoi,

jah, steek het gauw op die arme stakker :+ ;)

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Blow-ovalen --> Window
Krassen --> Case spuiten

Sim-pel :)

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-08 16:48

Kr3Kr

Melpomene

Op dinsdag 25 juni 2002 22:17 schreef Erik1 het volgende: