Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
als je er toch een sub naast zet maakt het HT niet meer uit....je speakers hoeven dan niet extreem laag te gaan en de rest van het geluid kunnen ze echt wel aan.
Wat wel belangrijk is:hoe zijn ze met muziek?
Gewoon gaan luisteren, je oren zeggen meer dan specs
Gewoon gaan luisteren, je oren zeggen meer dan specs
Verwijderd
Die alleen al als fronts. Dat moet een hele installatie worden
. Als je er nog een sub bij wil nemen lijkt me best een goede keuze (50 hertz als ondergrens vind ik toch wel een beetje hoog).
DVD/5.1 is voor mij belangrijker dan Stereo.Op dinsdag 25 juni 2002 20:15 schreef neographikal het volgende:
Zijn deze speakers geschikt als fronts in een HT?
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
goed lezen, uiteraard kunnen ze dat aan! HT stelt behalve een zware bas verder weinig eisen hoor....daarom is het dan belangrijker hoe ze met muziek klinken.Op dinsdag 25 juni 2002 20:17 schreef RAILGUNNER het volgende:
[..]
DVD/5.1 is voor mij belangrijker dan Stereo.
Zijn deze speakers geschikt als fronts in een HT?
zelfs deze relatief kleine KEFS kunnen het perfect aan, alleen de bas mag wel iets zwaarder. maar aangezien je er toch een sub naast zet...

Verwijderd
Heb ze hier ook staan op een 5 x 100 Watt versterker. Doen het perfect alleen de lage tonen zijn wat minder.
daar zet tie dus een mooie sub voor naastOp dinsdag 25 juni 2002 20:21 schreef amd1400master het volgende:
Heb ze hier ook staan op een 5 x 100 Watt versterker. Doen het perfect alleen de lage tonen zijn wat minder.
Idd.Op dinsdag 25 juni 2002 20:22 schreef neographikal het volgende:
daar zet tie dus een mooie sub voor naast
Ik lees veel positieve verhalen over de REL Quake.
Die lijkt me wel wat en is niet al te duur.
Maar die sub komt later wel.
Eerst de fronts.
Ik dacht eerst wel aan 'dure' JBL's van 350 euro p.s. maar dat werd me toch iets te duur.
Daarom heb ik liever goedkopere speakers en dan kan ik later altijd nog upgraden (dit is mijn eerste set).
Het gaat juist om de muziekweergave van je speakers. doen ze dat goed dan is HT geen probleem, op de bas na. Je hoeft niet meteen naar REL te gaan stappen, maar de Q serie is voor muziek niet superdeluxe. Maar aangezien je voor HT gaat kan een Q serie een mooie aanvulling zijn...
JAMO,.. er zijn 2 goeie uit de jamo colelctie : de Oriel > duur voor zijn prijs
en de concert serie,... ook duur maar beter in verhouding.
Verder kan je voor hetzelfde geld denk ik wel een betere halen dan jamo, en hij kan er nog een stuk mooier uitzien
Ik heb deze nog vergeleken met mission boekenplank kisten, die vond ik nog beter klinken (met meerdere versterkers geprobeerd) (maar dit is slechts weer een mening)
en de concert serie,... ook duur maar beter in verhouding.
Verder kan je voor hetzelfde geld denk ik wel een betere halen dan jamo, en hij kan er nog een stuk mooier uitzien

Ik heb deze nog vergeleken met mission boekenplank kisten, die vond ik nog beter klinken (met meerdere versterkers geprobeerd) (maar dit is slechts weer een mening)
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Misschien kan ik je een handige tip geven: ga NOOIT bij een dergelijke keten A,V & HiFi kopen. Waarom? Als je problemen met je spullen krijgt is het huilen met de pet op. Ik spreek inmiddels uit ervaring, want ik ben destijds ook voor een dergelijke aanbieding gezwicht. Had ik maar wat meer geld uitgegeven bij een gerenommeerde dealer, daar kunnen ze je goed voorlichten en ze kunnen je service bieden. Trust me, ketens als Megapool, It`s
etc. kunnen je geen service bieden. Die zeven jaar garantie moet je dan ook met een korrel zout nemen.

"In the long run we are all dead" J.M. Keynes
Pagina: 1