Op dinsdag 25 juni 2002 20:34 schreef MasterOverdrive het volgende:
prachtig alleen jammer van je lcd, en ik vind die kale space ook niet echt mooi!

Tja weet het. maar daar komt waarschijnlijk nog een soort bubbeltjes aquarium in ofzo. Om het wat op te vullen
Op dinsdag 25 juni 2002 20:37 schreef Silver7 het volgende:
Ik wil dat ook HEBBEN. Maar ik kan niet geen site dat het levert vinden. Pricewatch van Tweakers heeft het niet.
wie kan me nou helpen?
Als je in de buurt van Breda woont (net zoals ik) is het helemaal makkelijk. Kijk eens op
www.highgreen.nlOp dinsdag 25 juni 2002 20:39 schreef __Ted__ het volgende:
mooie mod!
maar ff een vraagje, ging het zaken niet helemaal goed toen je de gaten voor de windows maakte? De hoeken zijn nog al gedeukt (plaat zelf)
nog een vraagje, wat voor verf heb je gebruikt en waar heb je die gehaald??
echt nice.
Ja decoupeerzaag ging niet helemaal goed. die plaat heeft een paar behoorlijke klappen gehad idd. Maar die ene deuk was het handvat

die moest het ontgelden toen ik er een gat in wilde zagen. Die heb ik met de bankschroef geprobeerd recht te draaien, maar dat is niet helemaal gelukt.
Verfsoorten. Geen ondergrond, dus geen primer. Gewoon een bus motip zilver gekocht en een bus hoogglans (gammamerk) bij de gamma. That's all. Had precies genoeg aan 1 bus motip en 1 bus hoogglans