Toon posts:

Een stand alone DVD speler voor MP3-DVD`s

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een aantal MP-3 DVD`s. En mijn vraag is bestaan er stand alone DVD-spelers die MP3-DVD`s afspelen?? Het liefst met tags.
Ik heb namelijk geen idee of ze uberhaubt bestaan. En moeten de CD`s nog aan bepaalde voorwaarden voldoen??

Bedankt voor jullie reacties.

Verwijderd

als het goed is kan zo'n beetje elke dvd-speler die mp3 bestanden op een data-cd kan lezen dit ook van een goed gebrande dvd. vraag is alleen of het met dvd-rw/+rw wordt gedaan en ofdat je dvd-speler dat ook ondersteunt.

Helemaal zeker ben ik niet though

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat dacht ik ook maar kun je me een merk noemen dat zeker alles kan afspelen, dat ik niet als ik hem heb lig te kutten. En ik heb het gevoel dat de op de DVD de mp3`s maar 1 1 ditrectorie kunnen staan en dus niet in subs.
Klopt dit??

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 14:24
Grundig Xenaro 5100

speelt alles, inclusief CDRW/CDR/VCD/SVCD/MP3 met alle bitrates en tags, in folders etc. ik heb em dus kan het weten. ook svcd speelt ie van CDRW, harstikke mooi

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

kan je dus ook mp3's van een cd-rw spelen??

This space is occupied

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:55

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Samsung M205 kan mp3 spelen, ook van cd-rw.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Weeds
  • Laatst online: 19-02 21:12

Weeds

what is a weed...

MP3's afspelen van CDR en CDRW is geen kunst, maar van DVD wel !
Ik ben ook op zoek geweest, maar heb er geenéén kunnen vinden !

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

bratos

Meh.

Mischien kun je n cd meenemen naar n winkel en die daar uitproberen, als dat mag van ze....

eerst kijken dan zeiken

• eNaSnI
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Just try and error, een beetje audio/hif zaak sluit hem of voor je aan of heeft er wel een paar aangesloten dus je bent er snel genoeg achter. *D

Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com

• Collaborator
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

kan je ook van een CDRW een VCD maken want dan kijk je de film bv en maak je hem weer leeg lekker handig

This space is occupied

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij snapt niet iedereen het.......:?
Speler die goed MP3-CD-R`s Kunnen spelen zijn er genoeg.
Ik wil merken horen/zien die MP3-DVD`s kunnen afspelen.
Kreeg al een repley met een bepaalde DVD speler. Dat was geloof ik die je gratis bij O2 krijgt.

Verwijderd

Schrijf eens een mailtje aan de Europese CyberHome

http://www.cyberhome-europe.de

de 528 AD-L kan alles, maar over MP3 op DVD nog niet kunnen proberen.....omdat ik geen DVD brander heb.

Maar theoretisch moet een DVD-speler die op CDROM MP3's af kanspelen oon MP3's op DVD afspelen, alleen is het een kwestie in welk FORMAT.
Bij CDROM wordt het als DATA weggeschreven, en je hebt kans dat DVD-MP3 nog niet wordt herkent als data MP3,(ivm met de vier lagen) dat kunnen alleen engineers bij CyberHome je vertellen.....

Waar woon je?
Anders stuur je een gebrande DVD-MP3 naar mij toe in Hilversum, dan stuur ik hem weer terug, ik zou het ook graag willen weten! (Ben jij toevallig DE Rick v.d Linden)
Pagina: 1