tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Want ik heb dat ook gehad met een aantal cdtjes, ik had altijd het raam openstaan.
Ik zag net dat een cd van me een aan het oxideren [wegroesten] is.[/quote]HHHHMM, en van welke merk zijn deze cd's?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
I think we've gotta problem.
Make everyday a good day!
Geef mij maar een Warsteiner.
Verwijderd
HHHHMM, en van welke merk zijn deze cd's?[/quote]Dat zie je toch?!?!
precies! That's wright!
Nope, uuhmm That must be wrong!!:)
(was een oude cd, ben al 2 jaar over op Philips cd's, stukken beter, dus er is ook geen data verloren)
Ik had ze wel voor het raam te liggen, maar niet in de zon. Misschien dat dat de oorzaak is, maar een foute reeks cd's kan ook.
Ik heb hier al wat mensen over gesproken maar hoor nogal uiteenlopende meningen.
Als je echt weet hoe zit hoor ik het graag.
egineers law : If it doesn't fit force it, if it breaks it needed replacing anyway.
Deze cd was van een kameraad, ik weet niet wat hij ermee gedaan heeft.
Een wat oudere CD-R heeft het ook een beetje [3/4 jaar oud]
Deze vallen nog wel aardig mee.
Ik moest 's een keer 6 CD's kopieren die er echt ranzig slecht aan toe waren, ik kon maar 3/4 van de data kopieren, de rest van blijvend beschadigd.
Oxidatie+vet+krassen+stof+noname cd's.
Dat was echt bad.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Gewoon altijd netjes in het doosje bewaren en dan heb je er als het goed is geen last van. Mijn That's write's gaan al jaren mee, niks aan te zien.
kunnen ze best hebben
zolang de top laag maar goed vast zit op t plastic
en ander kun je die boel zelf nog repareren met zilver folie en plastic!!
openkat.nl al gezien?
Bij mij niet te verslijten.
Als je ze tegen de muur aan smijt, doen ze het nog
Het enige nadeel is dat je ze bijna nergens in een winkel kan kopen
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Je vindt het artikel hier : http://www.esware.net/empire/hardware/cdrom/cd_quality.shtml
egineers law : If it doesn't fit force it, if it breaks it needed replacing anyway.
Geen klacht met pc of psx games
I Think i gonne be Sick!!!
o ja over jou probleem ik heb ook ergens cdtjes gevonden en deze zijn gewoon verkleurd.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
(per stuk dan wel te verstaan)
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
maarre...werkt perfectomundo hiero hoor
audio data video alles eigenlijk ennuh weinig roest als je ze droog bewaart:):)
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Verwijderd
Ik heb nog een spindel van die ondingen liggen. 50 stuks!
Ik heb die oxidatie nooit eerder gezien, maar nu ga ik zeker mijn CD's goed bewaren.
Philipsen zij inderdaad goed (cdr's zijn de positieve uitzondering), de Makro heeft ze nu in de aanbieding iets van fl. 2,-- per 10 met doosje en 1,70 of 180 op een spindel
Ik ga de Makro weer eens met een bezoek vereren
One of the animals has left its cage today.
mijn cd speler kan ze (ook als ze 'goed' zijn) niet goed lezen.
nope