[CM] casemod maken+ideeen

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• AAC
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
ik wil letterlijk een casemod maken, dus een van een kast waar me computer in staat, plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~dam01586/DSC00033.JPG

heeft iemand ideeen? ik wil sowieso een lichtbus (voor de lampen in de kast maken en misschien een externe baybus maar ik weet niet waarin + hoe?? dus iemand?? :? :)
edit:
ja ik weet het het is een f*kkin troep :9

edit:

volgens mij begrijpen de mensen het nog niet helemaal :9 ik wil die houten kast die je op de foto ziet, dus niet met computerkast (linksonder), modden, met een externe bay/lichtbus en nog wat xtra ideeen waar ik dus nog op wacht :)

Verwijderd

Op dinsdag 25 juni 2002 19:25 schreef AAC het volgende:
ik wil letterlijk een casemod maken, dus een van een kast waar me computer in staat, plaatje:

[afbeelding]

heeft iemand ideeen? ik wil sowieso een lichtbus (voor de lampen in de kast maken en misschien een externe baybus maar ik weet niet waarin + hoe?? dus iemand?? :? :)
Tering man, wat een zooitje. Ruim dat eerst eens op, dan kan pas lekker gaan modden! :)

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Opruimen ..? ;)

Je bedoelt ipv je buro? met hout dus? Dan zou ik MDF gaan gebruiken. Kun je veel mee.

[edit]
oh ja, d'r was een keer een draadje over mobo op hout: de strekking was iig dat hout werkt, dus je zult op de een of andere manier toch met een ijzeren frame moeten beginnen, en vervolgens een kast eromheen.

Is dat de bedoeling?
[edit]

==
hoi

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 16:46
Wees zelf creative en bekijk alle topics over casemodden.

• tweak_freak
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-09-2024

tweak_freak

#######->

wat een zooi ruim eerst eens op dan krijg je tips

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-03 11:51
sorry hoor, maar een case mod van je computer is ook letterlijk een casemod, want je computer zit immers ook in: een kast

verder is het engelse woord voor zo'n soort bureau kast geval als dat van jou helemaal niet case....

(8>

enne...

ik denk dat het er al heel erg "gemod" uit ziet als je die zooi idd eens opruimt... je weet vast niet hoe die kast er nou eigenlijk uitziet zonder troep ;)

• AAC
  • Niet online
Op dinsdag 25 juni 2002 19:27 schreef __Ted__ het volgende:

[..]

Tering man, wat een zooitje. Ruim dat eerst eens op, dan kan pas lekker gaan modden! :)
[quote]
wat een zooi ruim eerst eens op dan krijg je tips
[/qoute]

ik maak um in de schuur :) daar is ook al het gereedschap enzo dus, ik ga vanavond ff opruimen... dus geduld *D

• Eusebius
  • Niet online
Mmm ... we krijgen vast en zeker pics van de mod, maar ook pics van je kamer? Laat maar zien :)

Wordt 't nu een kast-kast, van hout, met laatjes etc, of heb ik je topic niet goed begrepen?

==
hoi

• tweak_freak

tweak_freak

#######->

Wat voor een pc heb je??

Verwijderd

Doe die deur, die achter je kast zit, open en smijt die hele zooi erin.
Wireless desktoppie erbij, gat voor monitor...

KLAAR (8>

• AAC
  • Niet online
Op dinsdag 25 juni 2002 19:33 schreef Eusebius het volgende:
Mmm ... we krijgen vast en zeker pics van de mod, maar ook pics van je kamer? Laat maar zien :)

Wordt 't nu een kast-kast, van hout, met laatjes etc, of heb ik je topic niet goed begrepen?
nee het blijft wel ongeveer wat het nu is, *laadjes hmm, geen gek idee :) * maar heeft iemand idee over een externe fan/lichtbus???

• tweak_freak

tweak_freak

#######->

Bouw een ventilator aan de linkerkant van je pc en bouw er een blacklight in

Verwijderd

En je budget? Ik kan wel een leuk paneel voor je ontwerpen, maar als je het niet kan betalen, houdt dat op.

• AAC
  • Niet online
Op dinsdag 25 juni 2002 19:43 schreef henkie_fraser het volgende:
En je budget? Ik kan wel een leuk paneel voor je ontwerpen, maar als je het niet kan betalen, houdt dat op.
voor wat wordt dat paneel dan? voor design of baybus of wat :? :? :9 en me budget is vrij ruim maar wil wel een hoop zelf doen :)

Verwijderd

Mmisshcien is een kamerMOD iets meer voor jouw :P

Ik zou zowieso je kast spuiten in een mooi kleurtje
en een logo uitdremelen is ook niet verkeerd :P
leuke ccfl erin en voila

• Eusebius
  • Niet online
Op dinsdag 25 juni 2002 19:42 schreef tweak_freak het volgende:
Bouw een ventilator aan de linkerkant van je pc en bouw er een blacklight in
[zeikmode:on]
laten we origineel gaan doen ... die dingen kom je op got 13 in een dozijn tegen. "Wat zal ik vandaag eens doen ..? Eeh .. ja! een ventilator en een blacklight in me pc bouwe ... " :r
[zeikmode:off]

d'r zijn nog creatievelingen bij? Een pc in een oude oven bouwen ofzo? of ergens anders in?

==
hoi

Verwijderd

[afbeelding]

edit:
Lijkt net een varkens stal :r

Maar voor case modden op google.com vind je wel leuke maar beste is toch zelf iets bedenken :)

• AAC
  • Niet online

[afbeelding]

edit:

edit:

volgens mij begrijpen de mensen het nog niet helemaal :9 ik wil die houten kast die je op de foto ziet, dus niet met computerkast (linksonder), modden, met een externe bay/lichtbus en nog wat xtra ideeen waar ik dus nog op wacht :)
zie edit :)

Verwijderd

ach ja, ik dacht dat mijn kamer een rotzooi was, haha
maar goed, als je het een beetje opruimt zie je het zelf altijd een stuk beter van hoe je het een beetje wilt hebben.

of ehh, gewoon helemaal eerst je kamerverbouwen, ik weet niet wat die deur achter je kast doet maar goed. en dan hele mooi op maat gemaakte kasten? zoals een bureau waar je pc dan weer bij kan enzo

edit:

zag je edit nog niet, maar ik ben nog steeds het heel erg eens met mijn post :P

• AAC
  • Niet online
Op dinsdag 25 juni 2002 20:09 schreef Aryante het volgende:
ach ja, ik dacht dat mijn kamer een rotzooi was, haha
maar goed, als je het een beetje opruimt zie je het zelf altijd een stuk beter van hoe je het een beetje wilt hebben.

of ehh, gewoon helemaal eerst je kamerverbouwen, ik weet niet wat die deur achter je kast doet maar goed. en dan hele mooi op maat gemaakte kasten? zoals een bureau waar je pc dan weer bij kan enzo
dank je, eindelijk iemand die net zo'n rotzooi probleem heeft als ik :)

achter die deur zat vroeger de badkamer, maar dies weg dus ik gebruik die deur niet meer :P

vind je dit geen mooie kast dan??, ok er moet nog wat aan gebeuren maar dan heb je tenminste wat te doen in de vakantie *D

die vakjes bovenin daar komen de cdroms e.d. in (die nu op de grond in me kamer liggen :9 ) en daar komen ook twee lampjes in voor een beetje licht 's avonds :) .

• Eusebius
  • Niet online
Zijn dat je schoenen, linksonder op het witte kastje, in het zwart/wit?

==
hoi

• AAC
  • Niet online
Op dinsdag 25 juni 2002 20:18 schreef Eusebius het volgende:
Zijn dat je schoenen, linksonder op het witte kastje, in het zwart/wit?
hahaha :) nee dat zijn me sloffen :9 *D

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:49
dat zijn dan nu al 3 personen met een rommelige kamer :o

al is het nou ook niet zoon zootje (op 2 dagen geleden na)

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Verwijderd

[totaly oftopic]
Afbeeldingslocatie: http://kingofdos.digiskin.net/zooi/nieuwewindow.JPG

is dat leuk als nieuwe window??
mijn oude window is lelijk, daarom zit hij hier ook ;)
enne, het is maar papier dus knippen kan nog!
Pagina: 1