Heb het ook al naar meneer Kegel gestuurd, maar weet niet hoe vaak hij z'n mail leest. Mijn welgemeende excuses als ik wat te drammerig overkom, 't is alleen dat ik het nogal een lelijke fout vind.Daniel Kegel schreef in zijn .plan:
Dit betekend dat alle gebruikers met HK-toegang nu van React gebruik kunnen maken.
boeie
maakt toch niet uit, we zijn tenslotte geen nederlandse spelling en gramatica site
lees maar eens hoeveel spel en gramatica fouten er in de topics en posts staan
maakt toch niet uit, we zijn tenslotte geen nederlandse spelling en gramatica site
Kegel staat in de hoek over zijn zonde na te denken
. Ik fix het wel even
.
Professioneel Hyves-weigeraar
Leuk... Maar dit gaat om de frontpage, en de discussie is al vaker geweest. Als je 'm wilt voeren, ik heb ICQ...Op dinsdag 25 juni 2002 19:25 schreef AMD_er het volgende:
boeie
edit:
Je argument 'Tweakers.net is geen spellings- en grammaticasite' gaat ook helemaal nergens over - jij verwacht van een krant toch ook behoorlijke spelling? ach... ik hou er maar weer mee op
Je argument 'Tweakers.net is geen spellings- en grammaticasite' gaat ook helemaal nergens over - jij verwacht van een krant toch ook behoorlijke spelling? ach... ik hou er maar weer mee op
Dank u!Op dinsdag 25 juni 2002 19:25 schreef Wouter Tinus het volgende:
Kegel staat in de hoek over zijn zonde na te denken. Ik fix het wel even
.