Mijn grand prix 3 doet in eens heel erg schokkerig. 
Hier voor was dat nooit, en andere spellen draaien nog perfect. Het is overigens alleen tijdens het rijden niet in de menu's(daar is het lekker snel zoals het hoort). Hoe zou het komen aan mijn specs ligt het niet denk ik. Voor de zekerheid post ik ze ff:
Mobo: MSI nog wat weet het type ff niet zo snel
CPU: AMD Thunderbird 1400
RAM: 384 MB DDR
GPU: Geforce 2 mx 100/200
Al zo vast bedankt
[edit2]
Ik heb nix aan de settings verandert dus aan dat AA kan het niet liggen. En andere spellen draaien nog normaal.
[Schijnheiligboontje modus aan]
Moet ik dan toch maar GP4 KOPEN
[Schijnheiligboontje modus uit]
[/edit2]
Hier voor was dat nooit, en andere spellen draaien nog perfect. Het is overigens alleen tijdens het rijden niet in de menu's(daar is het lekker snel zoals het hoort). Hoe zou het komen aan mijn specs ligt het niet denk ik. Voor de zekerheid post ik ze ff:
Mobo: MSI nog wat weet het type ff niet zo snel
CPU: AMD Thunderbird 1400
RAM: 384 MB DDR
GPU: Geforce 2 mx 100/200
Al zo vast bedankt
edit:
Ik heb vandaag nix gewijzigd in mijn hardware. Ook aan de drivers kan het denk ik niet liggen want gisteren deed ie het nog perfect met de zelfde drivers.
Ik heb vandaag nix gewijzigd in mijn hardware. Ook aan de drivers kan het denk ik niet liggen want gisteren deed ie het nog perfect met de zelfde drivers.
[edit2]
Ik heb nix aan de settings verandert dus aan dat AA kan het niet liggen. En andere spellen draaien nog normaal.
[Schijnheiligboontje modus aan]
Moet ik dan toch maar GP4 KOPEN
[Schijnheiligboontje modus uit]
[/edit2]