Toon posts:

xtra fan in HX08 kast..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
eej mannen..

Ik heb ff een vraagie..
Ik heb al aardig wat posts hier gezien van aopen hx08 kasten met een xtra fan voorin die je ook daadwerkelijk ziet draaien..

Nu is mijn vraag, hoe doe je dit?? er is immers al ruimte voor een 80cm fan (intake).. gewoon gat groter maken en er een 120mm in doen ofzo:?:?

<a href: "http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/451724/1?limit=25 <b> HIER </b> </a> ff een voorbeeldje om het wat te verduidelijken..

Ik bedoel dus die fan aan de voorkant..

greetz

Verwijderd

Topicstarter
whoeps... html is nie echt blijven hangen....

hier dus: [topic=451724/1/25]

• Mephix
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
waarschijnlijk pulserend aansturen.. ff zoeken op pmw dacht ik..

Maarruh.. gebruik je edit knop als je je post aan wil passen.. en een logische stap zou zijn als je die atmoz ff mailt.

edit:
en greetz is niet nodig

• Squall-sX
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-07 16:52
een 120 fan past er niet in. Die moet je tussen het metaal en het plastiek van je kast zetten, en dus ook een beetje dremelen aan het plastiek en aan het metaal. Zorg dat als je de systeem speaker wegneemt deze niet naar je hd vliegt, die vind dat namelijk niet leuk.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 juni 2002 18:32 schreef Mephix het volgende:
waarschijnlijk pulserend aansturen.. ff zoeken op pmw dacht ik..

Maarruh.. gebruik je edit knop als je je post aan wil passen.. en een logische stap zou zijn als je die atmoz ff mailt.

edit:
en greetz is niet nodig
Heb even je case mod bekeken, wat ik dus bedoel is precies hetzelfde wat jij met die HQ08 kast hebt gedaan, zo'n fan voor onder in de kast.. Zou graag willen weten hoe je dat hebt gedaan :?

edit:
btw als ik wil greeten doe ik dat
ben geen newbie hierow, post alleen niet zo veel... haal t meeste uit oudere forums