De vakantie begint heel snel, en het vakantiegeld stroomt binnen (helaas niet continu
) Dus ik wil (nog steeds) mijn case gaan modden. Mijn Case vind ik standaard al vrij mooi, dus echt verneuken wil ik em niet. Ik wil dus 1 zijpaneel, volledig vervangen door plexiglas, dus een soort van window, en aan de zijkant ledjes doen. (dus een glowpad window
) en in et plexi nog ergens een casefan erin. (blowhole aan de voorkant is niet mogelijk ivm ledjes en aan/uit schakelaar)
1)Hoe bevestig ik dan deze zijpaneel op mijn case? Mijn huidige paneel "schuift" met een uitsteeksel erin, maar plexi lukt dat denk ik niet
)
2)5mm plexi is stervens duur en (bijna) nergens te verkrijgen, en 3mm plexi is zo te halen (ook duur, daarnietvan) De 3mm ledjes passen dan NET NIET in het plexi. Geeft het volgende (de ronding van de LED steken dan ietsjes uit het plexi) minder licht?
Het volgende wat ik wil is met de resterende plexi een soort van baybus maken. Daarin moet dan de fan control komen (maar met mooie toetsen, weet nog niet precies hoe) en een infrarood ontvanger voor draadloos besturing van Winamp
) Ik wil dus een frontje van plexi hebben, maar het moet dus ook een glowpad zijn, en daarom moet deze plexi front ook iets uitsteken, om het glow effect te zien) Maar hoe maak ik deze "glowpad" zonder dat ik de ledjes zie? (aangezien het plexi naar buiten "steekt")
1)Hoe bevestig ik dan deze zijpaneel op mijn case? Mijn huidige paneel "schuift" met een uitsteeksel erin, maar plexi lukt dat denk ik niet
2)5mm plexi is stervens duur en (bijna) nergens te verkrijgen, en 3mm plexi is zo te halen (ook duur, daarnietvan) De 3mm ledjes passen dan NET NIET in het plexi. Geeft het volgende (de ronding van de LED steken dan ietsjes uit het plexi) minder licht?
Het volgende wat ik wil is met de resterende plexi een soort van baybus maken. Daarin moet dan de fan control komen (maar met mooie toetsen, weet nog niet precies hoe) en een infrarood ontvanger voor draadloos besturing van Winamp
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??