Toon posts:

ISDN? Hoe/Wat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn ouders zijn et een beetje zat dat we steeds in gesprek zijn :P Nu willen ze overstappen op ISDN maar aangezien onze provider (Wanadoo Hometime) geen ISDn verbinding ondersteunt is et nie egt mogelijk om met ISDN in te bellen.. Nu was mijn vraag aan jullie hoe kan ik wel internetten duzz analoog inbellen terwijl er gewoon een andere lijn beschikbaar is.. en wat heb ik hier voor nodig..?? alvast tnxs jah ik ben een n00b op dit gebied ;)
Enne kabel/adsl is geen optie is namelijk nie te krijgen in deze kut stad :(

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
[/offtopic]

Als in de reclame van KPN, even een lijntje naar de buurman leggen en dan internetten, gaat ook :D

[offtopic]

Even serieus:

Volges mij gaat dit niet, of je moet een abbonoment van Friaco nemen. Daar kun je wel inbellen met ISDN.

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

• Keesr
Kijk eens aan, ik hebt het al

100-UurNet: 50,= EUR inclusief BTW, meerdere gebruikers per lijn: toegang elke dag tot 18.00 uur en elke avond vanaf 23.00 uur.

ThuisNet: 50,= EUR inclusief BTW, toegang als vroeger (vòòr 1 juni) dagelijks van 18.00 tot 08.00 uur en het gehele weekend. Beperkt leverbaar.

ZakenNet: 160,= EUR inclusief BTW, altijd toegang op elke werkdag van 08.00-19.00u.

VolNet: 238,= EUR inclusief BTW, altijd toegang 24 uur per dag, 7 dagen in de week.

-----------------------------------------------------------

Voor alle abonnementen geldt:
FUP blijft van kracht. Bent u klaar sluit dan af.
Internet buiten de tijden kost :0,05 EUR per login en 0,05 EUR per minuut (incl.BTW)
Aanmeldingen worden verwerkt in volgorde van binnenkomst.
Het 100-uurNet is in de testmaand ook beperkt beschikbaar.
Uw abonnementskeuze wordt u binnen 2 werkdagen bevestigd op uw ingevulde e-mail adres.
Uw tegoed wordt even groot als de nieuwe abonnementsprijs.
Gewijzigde algemene voorwaarden: opzegtermijn minimaal 14 dagen voor einde maand.

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-08 23:09

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Als je ISDN neemt, heb je bv ook een webvox.
Op die apperaatje kun je een analoog telefoon aansluiten.
Zit ook een isdn modem ingebakken (via usb)
Maar ook een analoog modem, kun je erop aansluiten.
Dat moet dan gewoon werken dacht ik.

[friaco abbo]
thuisnet is niet meer verkrijgbaar en 100-uur net is ook vol.
zou dan one tel nemen oid. is ook €50 voor 100 uur.

• Keesr
Op dinsdag 25 juni 2002 18:19 schreef Vae Victis het volgende:
Als je ISDN neemt, heb je bv ook een webvox.
Op die apperaatje kun je een analoog telefoon aansluiten.
Zit ook een isdn modem ingebakken (via usb)
Maar ook een analoog modem, kun je erop aansluiten.
Dat moet dan gewoon werken dacht ik.
[friaco abbo]
thuisnet is niet meer verkrijgbaar en 100-uur net is ook vol.
zou dan one tel nemen oid. is ook €50 voor 100 uur.
Klopt volges mij wel, denk er net pas aan. Je kunt wel analoog inbellen met ISDN.

Maar dan toch, mij lijkt gewoon het beste om Friaco te nemen. Pak je naturlijk wel dat Thuisnet want das nogsteeds half gratis :P

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-08 23:09

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Op dinsdag 25 juni 2002 18:21 schreef Keesr het volgende:

[..]

Klopt volges mij wel, denk er net pas aan. Je kunt wel analoog inbellen met ISDN. Maar dan toch, mij lijkt gewoon het beste om Friaco te pakken dan, ISDN is zoiezo sneller dan dat Analoge lijntje.
Lees de rest van mijn reply eens ;)
Ben het met je eens ISDN is sneller dan analoog, maar dan kun je nog One-tel nemen.

• Keesr
Was bezig met mijn reply aan het schrijven. Wist niet dat dat niet meer verkrijgbaar was.

[blaat]

Ik heb toch kabel in een dorp met maar 3500 inwoners >:)

[/blaat]

Verwijderd

Hier de meest praktische, simpele en meestal goedkoopste oplossing voor de lijn bezet houden;

Voor je gaat surfen op je toestel; *21*06xxxxxxxx# (let op hekje)

Na het surfen op je toestel; #21#

(8>
Pagina: 1