De nieuwe forumsoftware is dus powered by React, maar waarom moet dit zo pontificaal in de titelbalk staan ??? Heeft topix toch ook niet ???
Eigenlijk is het de bedoeling van het nieuwe forum dat bij elke post die je plaatst je een grote (640x480) flash-pop-up krijgt met een 1 minuut durend filmjpe van React.
Wees dus maar blij met dit in de testfase.
Verwijderd
Dat zou echt k*t zijn!, net een warez forum...Op dinsdag 25 juni 2002 17:23 schreef IceStorm het volgende:
Eigenlijk is het de bedoeling van het nieuwe forum dat bij elke post die je plaatst je een grote (640x480) flash-pop-up krijgt met een 1 minuut durend filmjpe van React.
Verwijderd
zou? Kwaliteit heeft z'n prijs...Op dinsdag 25 juni 2002 17:31 schreef infinity_master het volgende:
[..]
Dat zou echt k*t zijn!, net een warez forum...
Ja, maar ik heb gehoord dat wanneer je die gebruikt, je een OW krijgt..Op dinsdag 25 juni 2002 17:32 schreef DoRRoN het volgende:
Coolpop-up stoppers mag toch wel
![]()
Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."
nee, heb je nog niet gehoord dat de BSA gaat controleren of je wel daadwerkelijk 1 minuut naar die pop-up kijkt? Als je dat niet doet joh...... pfff dan zou ik toch niet graag in je schoenen staan.Op dinsdag 25 juni 2002 17:32 schreef DoRRoN het volgende:
Coolpop-up stoppers mag toch wel
![]()
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
hmm, denk je serieus dat mensen dan nog op GoT blijven? dat ben ik iig weg.Op dinsdag 25 juni 2002 17:23 schreef IceStorm het volgende:
Whaha, en er wordt nog serieus op gereageerd ook!Op dinsdag 25 juni 2002 17:43 schreef Terw_Dan het volgende:
[..]
hmm, denk je serieus dat mensen dan nog op GoT blijven? dat ben ik iig weg.

Maar ff serieus..
Enig zicht over een nieuwe ETA? Vorige gok was eind vorige week maar dat ging niet door ivm allerlei problemen met de test servers.
Nieuwe gok?
Enig zicht over een nieuwe ETA? Vorige gok was eind vorige week maar dat ging niet door ivm allerlei problemen met de test servers.
Nieuwe gok?
meldt dat ff op dat andere forum... En lees en passant ook ff alle andere threads over de lay-out

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.