Eh, ik kan het nergens vinden, maar ik ben een WC aan het plannen en ik vroeg me af:
Aan zo'n EHEIM pomp zit zeker gewoon een stekker?
Aan zo'n EHEIM pomp zit zeker gewoon een stekker?
I reject your reality, and substitute my own.
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Verwijderd
Verwijderd
ik heb ook zo`n schakelaar ertussen anders blijft mijn piepbeest branden word de voeding laaiend heet.Op dinsdag 25 juni 2002 20:45 schreef Bobvanvliet het volgende:
Ja, zo eentje koop er ook wel dan, maar is het niet slecht voor een (ATX) voeding om telkens van de stroom gehaald te worden? Ik bedoel, die dingen zijn er toch op gebouwd dat hij in principe altijd stroom aan je mobo geeft?
mijn cooling draait 24/7 tenzij ik power eraf haal, en pc ja, meestal ookOp dinsdag 25 juni 2002 20:26 schreef schizofreen het volgende:
ik heb mn pomp gewoon met een relais geschakeld zodat als mn PC aansprint, de pomp dat ook doet. Wel zo veileig voor het geval dat je vergeet je pomp aan te zetten of je zusje spontaan je PC aanzet oid.
FF voor de goede orde: k heb zelf ook jaren een EHEIM pomp gehad, maar daar zat toch echt geen geaarde stekker aan, maar een eurostekker!!Op dinsdag 25 juni 2002 17:13 schreef _sNaRs_ het volgende:
YepVerder geen schakelaar, alleen een geaarde stekker.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
* snars in doos graaitOp woensdag 26 juni 2002 14:40 schreef The_Eagle het volgende:
[..]
FF voor de goede orde: k heb zelf ook jaren een EHEIM pomp gehad, maar daar zat toch echt geen geaarde stekker aan, maar een eurostekker!!
I reject your reality, and substitute my own.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Is de batterij op het moederbord niet aan vervanging toe? Dat is namelijk meestal het geval als de bios instellingen niet worden bewaard zonder stroom toevoer.Op donderdag 27 juni 2002 08:57 schreef The_Eagle het volgende:
FF over dat uitzetten met het knopje op de contactdoos: dit KAN problemen opleveren. Mijn ouders hebben thuis een PC met AXT (i810 mobo). Als in huis de spanning wegvalt, bijv door aardlek, dan ben ik daar al mijn BIOS-instellingen kwijt. Om 1 of andere reden heeft dat ding stroom nodig om zijn BIOS instand te houden. Maar het kan natuurlijk noit kwaad e.e.a gewoon ff uit te proberen..weet je het snel genoeg8-)
Athlon Xp 1700+, Soyo Dragon Plus, 512 MB ddr, Radeon 8500
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq