[apache] plaatjes laden niet goed

Pagina: 1
Acties:

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 13:14

rajackar

Blood Minister

Topicstarter
de plaatjes vanaf mijn apache server worden niet goed geladen.

voorbeeld:

Afbeeldingslocatie: http://rajackar.dyndns.org/pics/20023.jpg

iemand een idee?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• mavink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-05 09:16
Wat voor apache versie draai je, onder wat voor besturingssysteem?

Als je de plaatjes lokaal bekijkt, of via FTP ophaalt en dan bekijkt, doen ze het dan wel goed?

• Koffie
  • Laatst online: 09:29

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

<li> Zie je iets in je error logs staan ?
<li> Kun je het plaatje wel direct van je OS goed openen ?
<li> Welk OS draai je ?
<li> Heb je een apache 'out of the box' , of heb je nog een kerstboom aan instellingen ?

Braaikamer - Smoke&BBQ

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Topicstarter
apache draait onder XP pro. lokaal en via ftp gaat alles wel goed. ook heb ik geen rare instellingen in apache gedaan. Het vreemde is dat de meeste plaatjes gewoon normaal laden maar sommige dus niet.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Polichism
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Polichism

MOEHOE

(overleden)
plaatjes hangen toch niet af van instellingen die je in apache hebt gedaan?
Kan ik me bijna niet voorstellen.

{02:31:10} (splinkie): ik hoor net van iemand dat ze nu met een fietsband moest naaien omdat ze geen condooms meer kon betalen || {02:34:44} (Asjemenou): beter met een lange tijd met goodyear dan een korte tijd met firestone en in de problemen komen

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06-2025

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Is dit met alle plaatjes? gif en jpg? en worden alle andere plaatjes ook zo weergegeven?

Station van Gerwin Prins op Apple Music

• mavink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-05 09:16
Ik weet niet of dit het is, maar je draait apache 1.3.23, dus misschien is het deze bug:
Windows XP Apache Users Read This First
If you will install Apache on Windows XP, be warned. There is a known bug our users have identified; you may or may not encounter it yourself. It is mitigated, but possibly not eliminated, as of the Apache 1.3.24 release. The effects of this bug within Apache 2.0 are particularly observed in conjunction with https SSL/TLS connections, but could occur in other contexts.

It appears the combination of duplicating file handles between and parent and child process, in conjunction with blocking sends to the http client may result in corrupted output. You may not see corruption in MSIE, which tends to throw any error in the 'Cannot find server or DNS Error' category, rather than explaining the real error or display the corruption. You will only see this corruption over slower links, testing the local loopback generally reveals no corruption. This is a potential security risk, since the random, corrupt data served may come from anywhere, such as the cache of buffered file pages containing sensitive data.

If you receive such errors on Windows XP using SSI scripting or PHP scripts, but not static pages, you are probably a victim of this bug. It has been reported to Microsoft, they have prepared a hotfix for afd.sys that should resolve this bug. MSKB article Q317949 addresses this bug, you should be able to obtain the hotfix directly from Microsoft by citing this Knowledge Base article.

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Op woensdag 26 juni 2002 11:16 schreef vink het volgende:
Ik weet niet of dit het is, maar je draait apache 1.3.23, dus misschien is het deze bug:
[..]
Ja dus:
The site rajackar.dyndns.org is running Apache/1.3.23 (Win32) on Windows 2000

Braaikamer - Smoke&BBQ

• Joto
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:36
- zip -

1+1+1 = 1

• ET
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-06 18:00

ET

Het gaat dus om die vage streep onderin! Dit had ik vroeger wel eens als ik de plaatjes naar de server FTP-de (da's geen goed werkwoord :) ) en ze kwamen niet goed aan, dan kreeg ik dus ook die strepen, of missende kleuren onderin.

Als het allen bij dit plaatje is, probeer het plaatje er dan eens opnieuw op te zetten.

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Op woensdag 26 juni 2002 14:45 schreef ET het volgende:
Het gaat dus om die vage streep onderin! Dit had ik vroeger wel eens als ik de plaatjes naar de server FTP-de (da's geen goed werkwoord :) ) en ze kwamen niet goed aan, dan kreeg ik dus ook die strepen, of missende kleuren onderin.

Als het allen bij dit plaatje is, probeer het plaatje er dan eens opnieuw op te zetten.
Dat komt waarschijnlijk door de methode van verzenden (binary of auto ofzo).
Maar gezien het feit dat het om een lokaal PCtje gaat, denk ik niet dattie ze binnen zijn eigen LAN geFTPed (<-moeilijk woord ;) ) heeft.

Move > NT

Braaikamer - Smoke&BBQ

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Topicstarter
Op woensdag 26 juni 2002 11:23 schreef Koffie het volgende:

[..]

Ja dus:
The site rajackar.dyndns.org is running Apache/1.3.23 (Win32) on Windows 2000
ik draai geen php of andere scripts en ook op de local loopback heb ik het probleem. de plaatjes lokaal bekijken met een file viewer leverd wel correcte plaatjes op dus de plaatjes zelf zijn in orde

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:55

Mentalist

[avdD]

Op woensdag 26 juni 2002 11:16 schreef vink het volgende:
[..]
Zo te zien is dit het inderdaad. Andere apache/ander OS dan maar?

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Pagina: 1