Toon posts:

[WC] De eerste resultaten !!!! Niet slecht :D

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mn eerste WC :D

Nou het doet allemaal :D :D !!!! en dat heeft wat tijd gekost. eerst wou ie niet posten maar na enkele, ruim in de honderd malen lopende, resets deed ie het alsnog :D .

en nu de resultaten.

tis nog zonder peltier maar het werkt desalnietemin GOED.

Full stressed >> burnk7 voor 30 minuten (niet lang nee)

38 graden >> voorheen 60 :D (was met luchtkoeling)

k pics komen over een paar weken want ik ga op vakantie (jaja dat ken ik ook nog) en dan moet Osiris nog maar eens langs komen met zn cam :P

k loos die kritiek maar :P

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:45

Epsilon

ow ik zat al te w88 tot er pics kwamen omdat je zoveel enters erin had zitten (ruimte voor pics zien er het zelfde uit :) )

Maar dat is idd wel een vooruitgang. Heb je btw eigengemaakte watercooling of heb je het gekocht?

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 15:01
Welk blok heb je dan?

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:45
Euh, ben ik nu de enige die wel eens wat specs zou willen zien?

38 graden is op zich niet slecht (mijn XP2000+@2200+ wordt zo'n 41), maar als't dondervogel is heb ik daar iets meer respect voor dan wanneer't een celeron betrefd ;)

Keep'on the good work :D

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Verwijderd

Vind het wel veel want mijn proc wordt 38* is een amd 1400 @ 1680. Kep wel een dragon orb 700 toeren :D

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-02 20:59
Temp ziet er goed uit , nu nog pix + resultaten posten :)

Verwijderd

Ik zou wel eens de specs willen weten...

Verwijderd

Iedereen gaat op de waterkoeliong. Best wel vet. Ik wil het allleen in de case zelf azien gebouwd de waterkoeling en niet buiten de kast. Dat ziet wat beter uit maar ik weet niet de beste oplossing waar je dat kwijt raakt allemaal in de kast.

• roedie
  • Laatst online: 24-10-2025
Waterkoeling ruled, zelfgemaakt blokkie(?) (nog meer :)).

Alleen dit weer zorgt niet voor record temperaturen hiero op de zolder...

Verwijderd

Topicstarter
k . ik heb weer nieuwe results en dit keer met de specs :P

sysje :
amd tbird 1133
epox 8kha+
kingston pc2100 cl2 (@ 155, snelste timings)

dat was mn compje

nu de waterkoeling

GIGANTISCHE radiator van een auto. seroeus 40 * 50 + nog allemaal ijzerwerk eromheen dat ik niet wegkreeg :P.

dan het blok: een geweldige maze 3 :D ja en het werkt...

maar toen ik dus mn ouwe koelblok (luchtkoeling) eraf haalde lag ik samen met osiris (was erbij het grootste deel woont een paar km verderop :P) in een deuk... de koelpasta was keihard. wat natuurlijk ook wel de hoge temp van 60 graden voor een deel verklaard :P.

maar goed het erop zetten en zo (klote klus) ging soepel. en alles monteren in de externe kast waar mn syskast 3 keer in past :P.

vandaag naar boven gesjouwed( heel zwaar). en aan zetten en verder ocen. heelaas trekt ie net niet 9.5 * 155 == 1470. dus loopt ie maar tijdelijk op 9 * 155 == 1395 :(. moet nog een volt mod eraan komen want de core is 'slechts' 1.85 nu en dat moet toch minstens veilig tot de 2.05 kunnen >:)

de pics kan ik helaas nog niet voor zorgen. ik heb zelf geen web cam en ik ga morgen op vakantie... (NAAR AMERIKA :D :D ) en daarna moet osiris nog maar een keer langs komen MET cam :P . maar ik ga sowieso voor de voltmod erug handig :P.

nou dat was mijn lulverhaal weer voor vandaag. en als ik misschien niet meer op GoT kom voor een paar weken.

Jullie weten me te vinden... :P erugens in Amerika :P...
ik verwacht wel een kaartje van jullie :P

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:49

Mad_Demon

de dokter

Volt mod en een stevige 400W voeding zullen je wel bij de 1470 helpen (en misschien nog verder) :)

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Verwijderd

Dan lijken mijn temps ineens niet zo gek als ik dacht , hoewel m'n Z4 blok niet echt top is .

KX7-333[R]
Athlon 1200@1489(186*8)
256MB Corsair XMS3200

Koeling : Z4 blok , Z4 reservoir en pomp , Black ICE XTREME met Panaflo High@7V

Wordt 45°C idle en 50°C stressed , ik denk er dus echt aan om een MAZE te halen ..

Verwijderd

Topicstarter
zou ik je wel aanraden. hijs echt fijn. en mooi :). maar er zit nog geen pelt onder he >:) ik ga voor onder de 0 >:)

Verwijderd

Topicstarter
hum over pelts gesproken.

mijn huidige voeding trekt op de 12 volts lijn maar liefst 168 watt

dat is nagenoeg 172 watt >> wat overeen komt met de pelt die ik dus voor ogen had >:)

maar die pelt loopt op iets van 24 volt dacht ik :( . maar wat gebeurd er als ik dat ding op 12 volt laat lopen. want ik heb wel de amperes ervoor :? ik ben niet zo 'n figuur die dat met de simeslte denk kronkel uit zn mouw schud. want als ikdat doe komen er meerdere idd uit :P

dus mensen help is ff :D

Verwijderd

Pelt ga ek niet doen , is me te riskant en al dat isoleren lijkt me ook niets . Tis gewoon dat m'n huidige blok niet aan m'n eisen voldoet , het koelt gewoon niet goed genoeg .

En volgens Tomahawk wil Water Wetter+ Demi Water wel eens gaans stolllen , dus nu vraag ik me af of dat goedje stolt in m'n pomp als ik m'n compu uit zet .

Verwijderd

Topicstarter
hum ja idd

ik ga zo op vakantie voor 4.5 weken.

wtf gaat er met mijn koelstof gebeuren

koelstof is dus veeeeel water met een beetje waterwetter
:?

Verwijderd

Heb het is nagevraagd , het kan normaal geen probleem geven . Het zou enkel voorkomen bij overblijfselen of dingen die je buiten je set morst ofzo .

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 26 juni 2002 17:16 schreef real_raichu70 het volgende:
Heb het is nagevraagd , het kan normaal geen probleem geven . Het zou enkel voorkomen bij overblijfselen of dingen die je buiten je set morst ofzo .
als het indroogt ofzo ???

dat zou zo kunnen jah
maar ik dacht aan alg aanslag enzo

hum wat extra water wetter erbij doen :P

zometeen ff voor het laatst op lekjes checken en dan gerust op vakantie :D

• roedie
  • Laatst online: 24-10-2025
Een peltier gedraagd zich als een ohmse belasting. Halvering van het voltage, halvering van het amperage, /4 wattage.
Je peltier heeft wel niet meer genoeg vermogen in huis om je vet ge'ocde proc onder controle te houden. Temperaturen stress en idle komen heel ver uit elkaar te liggen.

Gaat niet werken.
Pagina: 1