Hmmm, het werkt nog niet helemaal naar behoren, eihenlijk werkt het helemaal niet naar behoren. Jullie hadden het beter ff apart kunnen testen voor deze trucks op onze lieve huiskamer te proberen.

Verwijderd
Nee, daar is het ook een productietest voor.Op donderdag 27 juni 2002 13:17 schreef rubenski het volgende:
Hmmm, het werkt nog niet helemaal naar behoren, eihenlijk werkt het helemaal niet naar behoren. Jullie hadden het beter ff apart kunnen testen voor deze trucks op onze lieve huiskamer te proberen.
[afbeelding]
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Ik snap ook wel dat de load van de HK het zwaarst op de server werkt, maar je haalt dus wel het populairste forum weg he. (Die load is er niet voor niks)Op donderdag 27 juni 2002 13:05 schreef GaMeOvEr het volgende:
Er is juist voor de HK gekozen wegens de load van de HK en het feit dat de HK een extra is, dat heeft niets met amateuristisch te maken.
HK is maar onbelangrijke bijzaak, dit is tenslotte een techforum. Het ligt dus redelijk voor de hand een vrij onbelangrijk subforum te testen, en niet een wat relevanter subforum als, ik noem maar wat, SA of OH.Op donderdag 27 juni 2002 16:06 schreef Tizzwat het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat de load van de HK het zwaarst op de server werkt, maar je haalt dus wel het populairste forum weg he. (Die load is er niet voor niks)
Virussen? Scan ze hier!
Ja, maar iedereen moet er gewoon op kunnen dus is het forum niet 'weg'.Op donderdag 27 juni 2002 16:06 schreef Tizzwat het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat de load van de HK het zwaarst op de server werkt, maar je haalt dus wel het populairste forum weg he.
Ook als ik weer inlog, dan kom ik bij de het overzicht (van React) terecht en als ik daar op de huiskamer klik weer dezelfde melding. Het maakt niet uit hoevaak ik inlog.User not allowed (not_allowed)
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Kijk eens onderin LA, of in het MEDOp vrijdag 28 juni 2002 13:42 schreef Acid_Burn het volgende:
Een paar dagen terug kon het wel, nu ineens niet meer?
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip
Als je nou de 2 reacties boven je es leest (in mijn geval dus, ik sta op 250 reacties per pagina, dus het kan zijn dat je een pagina terug moet, en daar de laatste 2 reactiesOp zaterdag 29 juni 2002 02:46 schreef maontje het volgende:
Mooi kl*te
wat is dit nu
User not allowed (not_allowed)
3dagen terug ging het nog wel
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
Oe! Jij zal vast een verslaafde zijnOp zaterdag 29 juni 2002 21:36 schreef 007 het volgende:
GVD!!! Stelletje FUCKERS!!!!!!!!!!!!!!!!! Zet dan gewoon die post hier ff neer. Sjeeezus!!!! 10 posts plaatsen over dat je ergens ander moet kijken zonder ook maar 1 woord te melden over de oplossing... Aaaargh!
En trouwens, de oplossing staat niet in MED want ik had hiervoor ook al HK-acces.
Hoi.
Verwijderd
Als je al ingelogd bent en je krijgt die GoT error, moet je op die smily figuur [Henk ?] klikken. Dan kom je in HK.Op vrijdag 28 juni 2002 13:42 schreef Acid_Burn het volgende:
Hmm als ik met Mozilla naar de huiskamer wil gaat dat niet...
[..]
Ook als ik weer inlog, dan kom ik bij de het overzicht (van React) terecht en als ik daar op de huiskamer klik weer dezelfde melding. Het maakt niet uit hoevaak ik inlog.
Een paar dagen terug kon het wel, nu ineens niet meer?
Zo dan. Anders ga je ff chillen!? Mensen staan vast te dringen om jou te helpen met zo'n attitude.Op zaterdag 29 juni 2002 21:36 schreef 007 het volgende:
GVD!!! Stelletje FUCKERS!!!!!!!!!!!!!!!!! Zet dan gewoon die post hier ff neer. Sjeeezus!!!! 10 posts plaatsen over dat je ergens ander moet kijken zonder ook maar 1 woord te melden over de oplossing... Aaaargh!
En trouwens, de oplossing staat niet in MED want ik had hiervoor ook al HK-acces.
Verwijderd
Jahoor jongen, sjek mijn posts maar in de HK. Kom er bijna nooit, alleen nu is er een modje zo vriendelijk geweest mijn topic uit de SP te moven naar de HK, tenminste dat gok ik dan maar. Gek he dat ik HK acces wil? Tss...Op zaterdag 29 juni 2002 21:56 schreef Nielsz het volgende:
Oe! Jij zal vast een verslaafde zijn
Verwijderd
Ik kan zijn irritatie wel enigzins begrijpen want ik heb ook Med en de threads en zelfs een paar slotjes bekeken en behalve "probeer opnieuw in te loggen" stond er nix bruikbaars in. Nou , ik heb tig keer proberen in te loggen maar dat hielp dus nix. Pas toen ik toevallig op die smily klikte, kon ik erin.Op zaterdag 29 juni 2002 23:12 schreef Hans het volgende:
[..]
Zo dan. Anders ga je ff chillen!? Mensen staan vast te dringen om jou te helpen met zo'n attitude.
Lees deze thread eens door vanaf het begin (ja dat duurt even, maar dan heb je ook wat!)
Verwijderd
Nee je bent de enigste hier heej.....Op zondag 30 juni 2002 02:33 schreef Ikroelz het volgende:
ik wil de HK in
Hoi.
Verwijderd
Enige. Ze zitten ons gewoon keihard te dissen door de HK eruit te gooien. Dikke onzin is het. Er hoeft echt geen forum uit. Nu kunnen ze mooi bans uitdelen voor iederen die loopt te zeiken dat ze de HK weer in willen. Deze mensen moeten we hier in eerste instantie al niet hebben. Dus ik vind het wel best. Als het maar niet te lang duurtOp zondag 30 juni 2002 15:27 schreef PLeX het volgende:
[..]
Nee je bent de enigste hier heej.....
Op zondag 30 juni 2002 15:45 schreef Tw^st3D het volgende:
[..]
Enige. Ze zitten ons gewoon keihard te dissen door de HK eruit te gooien. Dikke onzin is het. Er hoeft echt geen forum uit. Nu kunnen ze mooi bans uitdelen voor iederen die loopt te zeiken dat ze de HK weer in willen. Deze mensen moeten we hier in eerste instantie al niet hebben. Dus ik vind het wel best. Als het maar niet te lang duurt
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Verwijderd
Verwijderd
De database van een week geleden is gebruikt. Als jij daarna hier je password gewijzigd hebt, moet je je oude eens proberen.Op maandag 01 juli 2002 13:23 schreef incognito het volgende:
Als ik inlog met incognito
- Password not correct for this user (no_match)
Gebruik de passmailer dus eens..Op dinsdag 25 juni 2002 17:10 schreef ACM het volgende:
Je moet geen activatiesleutel op laten sturen
Je bent gewoon geactiveerd en je kan direct inloggen.
Passmailer zit boven de inlogschermpjes, de links eronder kan je negeren.
Al eens op login links boven in gedrukt?Op dinsdag 02 juli 2002 13:47 schreef DarkShadow het volgende:
Als ik inlog in het nieuwe forum kan ik nog steeds niet in de huischkamer, Ik heb al wel lang toegang, maar nu ineens niet meer, user nog allowed.
Dit is niet alleen in het normale forum, maar dus ook in het nieuwe.
Je bedoelt login rechtsboven neem ik aan, en ja, ik ben ingelogt in het nieuwe forum (zei ik in de vorige post ook al), er staat nu dus ook 'log out'.Op dinsdag 02 juli 2002 13:49 schreef Sn3akz het volgende:
[..]
Al eens op login links boven in gedrukt?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Verwijderd
Iets duidelijker aub.Op dinsdag 02 juli 2002 19:52 schreef 007 het volgende:
Yep, er moet nog heeeeel veeeeel gebeuren voordat we dat nieuwe forum in gebruik kunnen nemen. Het werkt hier bagger, en dan heb ik het nog niet eens over de HK.
Verwijderd
Ik overdrijf natuurlijk een beetje, maar bijvoorbeeld die 'oplichtende' tabelletjes gaan vaak heel langzaam. En er is veel mis met de login, maar dat was al bekend. Het terugsturen gaat ook vaak heel raar, dan kom ik bijv. op een pagina waar ik weer wordt teruggestuurd.Op dinsdag 02 juli 2002 22:24 schreef Jasper het volgende:
Iets duidelijker aub.
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Die 'oplichtende' tables staan allang uitOp woensdag 03 juli 2002 01:16 schreef 007 het volgende:
[..]
Ik overdrijf natuurlijk een beetje, maar bijvoorbeeld die 'oplichtende' tabelletjes gaan vaak heel langzaam. En er is veel mis met de login, maar dat was al bekend. Het terugsturen gaat ook vaak heel raar, dan kom ik bijv. op een pagina waar ik weer wordt teruggestuurd.
De huidige got/topic db wordt overgezet. Dus maak je geen zorgenOp woensdag 03 juli 2002 02:02 schreef Wirf het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk na deze test?
word de bestaande (react) database weggegooid en word de topix database overgezet naar react?
Verwijderd
1
| You are banned Geqxon, until st. juttemis |
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Op vrijdag 05 juli 2002 20:37 schreef Geqxon het volgende:
code:
1 You are banned Geqxon, until st. juttemis
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
Verwijderd
En nog fout gespeld ookOp vrijdag 05 juli 2002 23:13 schreef Steije het volgende:
[..]
St. Juttemis
Die gasten van Parse ook altijd
Dat houdt in dat je een HK-permban gekregen hebt, zoals al te gokken wasOp vrijdag 05 juli 2002 20:37 schreef Geqxon het volgende:
Vaag, ik krijg
code:
1 You are banned Geqxon, until st. juttemis
maar dat zal wel aan mij liggen =P
stukkie ervoor + een require.Op vrijdag 05 juli 2002 23:41 schreef Da Mastah het volgende:
andere vraag, hoe hebben jullie de oude huiskamer doorgelinkt naar de nieuwe? Topix is gezend-encoded?
Verwijderd
Ik ook nietOp vrijdag 05 juli 2002 21:33 schreef Ikroelz het volgende:
fuck man doet het nog niet
User not allowed (not_allowed)
There's your answer. De mensen die voor 25 juni HK access hadden hebben toegang tot de test. Staat ook in de sticky hier in LA.Op zondag 07 juli 2002 18:38 schreef Ketchup-Heinz het volgende:
Ik kon voor het overzetten er nog niet in. Ik had toen ook nog niet het gevraagde aantal posts. Maar goed, ik heb geduld. En ik heb nu wel genoeg posts. En ik heb ook acces tot topics in de huiskamer, maar niet tot de huiskamer zelf. Hoe zit dat nou? Ikke ff nie shnappe
Verwijderd
Dat had ik dus. Ken der nog niet inOp maandag 08 juli 2002 00:44 schreef Hans het volgende:
[..]
There's your answer. De mensen die voor 25 juni HK access hadden hebben toegang tot de test. Staat ook in de sticky hier in LA.
enOp zondag 07 juli 2002 18:38 schreef Ketchup-Heinz het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik kon voor het overzetten er nog niet in. Ik had toen ook nog niet het gevraagde aantal posts.
strookt niet helemaal met mekaar, of ligt dat aan mijOp maandag 08 juli 2002 00:56 schreef iefje het volgende:
[..]
Dat had ik dus. Ken der nog niet in
http://huischkamer.tweakers.net/forum/send_passwordkeyOp maandag 08 juli 2002 03:04 schreef Maiar het volgende:
admin: stuur pw aub ff toe
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Voor zover ik weet gaat straks alles over naar de nieuwe software, maar is het nu op deze manier gedaan om o.a. de load te testen, en om bugs te ontdekken, etc.Op maandag 08 juli 2002 08:03 schreef sverzijl het volgende:
Worden straks alle fora naar de nieuwe forumsoftware overgezet, of alleen de huiskamer ? Ik mis de HK posts in de 'active topics' hier namelijk wel een beetje.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
nee, het is new_password (!)Op maandag 08 juli 2002 07:41 schreef Renegade het volgende:
[..]
http://huischkamer.tweakers.net/forum/send_passwordkey
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
hij wou toch geen nieuw wachtwoord, maar zijn wachtwoord toegemaild krijgen?Op maandag 08 juli 2002 11:22 schreef chem het volgende:
[..]
nee, het is new_password (!)
stuur pw aub ff toe
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
je kunt je password niet laten toemailen. de passwordkey is vereist om je password te activeren - dit om 'at random' gerequeste passwords te vermijden.Op maandag 08 juli 2002 11:26 schreef Renegade het volgende:
[..]
hij wou toch geen nieuw wachtwoord, maar zijn wachtwoord toegemaild krijgen?
[..]
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
K, dat wist ik dus niet, thanks voor uitlegOp maandag 08 juli 2002 12:56 schreef chem het volgende:
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Waarom zeg je het dan!...Op dinsdag 09 juli 2002 00:20 schreef AW_Bos het volgende:
Ik heb nog geen HK! Maar dat boeit me niet zo....
ok, mail me op chem@tweakers.net je password zoals dat was op 25 juni. En welk password je wilt hebben.Op dinsdag 09 juli 2002 00:02 schreef Maiar het volgende:
Welke echte admin tweaker fikst het nu eens even?(wacht al heeel lang)
Fout ligt echt niet bij mij volgens mij..zowel dan beloof ik dat ik duizend keer zal opdrukken
Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20
Exact expert nodig?
http://www.akaxaka.tk/ - "Knowledge is power. Power corrupts. Study hard, be evil." - 4 Jaar GoT en nog steeds niet evil: er moet een verband zijn...
tja wat bedoel je hier nou weer mee?Op dinsdag 16 juli 2002 17:08 schreef theJKid het volgende:
http://huischkamer.tweakers.net/forum/list_topics/2
Heeft nog niemand dit bedacht...
( En ik maar denken dat hier echte tweakers rondliepen)
Het is geen bug, het is gewoon zo dat de userdatabase niet wordt gesynchroniseerd en dus worden de statussen van de mensen die geband waren/geen HK-access hadden ook op React aangepast.Op dinsdag 16 juli 2002 17:08 schreef theJKid het volgende:
http://huischkamer.tweakers.net/forum/list_topics/2
Heeft nog niemand dit bedacht...
( En ik maar denken dat hier echte tweakers rondliepen)
En het is vast ook heel veel werk , om een stuk of 10 a 20 tweakertjes wel acces te geven.Op dinsdag 16 juli 2002 17:23 schreef Compubiter het volgende:
[..]
Het is geen bug, het is gewoon zo dat de userdatabase niet wordt gesynchroniseerd en dus worden de statussen van de mensen die geband waren/geen HK-access hadden ook op React aangepast.
Assume there are no rules and it's one big free for all
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
nope alleen maar wat je op het plaatje zietOp dinsdag 23 juli 2002 22:36 schreef JvS het volgende:
en krijg je ook een foutmelding
1
| No user found (no_match) |
De database van GoT loopt niet gelijk met de HK-test. Probeer het eens met je oude username (Yilkee). De user Alpha-sphere bestaat niet op de HK-test.Op woensdag 24 juli 2002 22:53 schreef Alpha-sphere het volgende:
maar is het nou de bedoeling dat je appart registreerd voor huiskamer forum? want als ik bij de huiskamer forum op inloggen druk (snap trouwens niet waarom ik nou weer moet inloggen, ik ben al ingelogd) ..
Yup. BinnenkortOp donderdag 25 juli 2002 16:02 schreef Alpha-sphere het volgende:
Als die nieuwe forum (waar nu HK op draait) goed loopt en stabiel blijkt gaat dan de hele Tweakers forum overgezet worden naar die nieuwe forum?
Moooi!!He hij werkt met m'n oude nick... dat was het dus. THNX people!!!
Het wordt morgen 31 graden hoor...Op zondag 28 juli 2002 17:51 schreef Compubiter het volgende:
Hmm, jammer, maarja je moet er wat voor over hebben.
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq