Toon posts:

MSI K7T pro2-a

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dat er een productie fout in de MSI K7T PRO2-A (ms-6330) moederborden zit weten sommigge mensen mischien al.Zover als ik er achter ben gekomen heeft het iets met het "v-core:?) gehalte te maken.Weet iemand wat dat betekent???Ben op hardware gebied een beetje een leek |:(

• Killer
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 08:44

Killer

Hatseflats!

De Vcore is het voltage dat naar de processor wordt gestuurd. Bij een Athlon processor (afhankelijk van de snelheid) is dit iets 1.75V of 1.85V. Als je teveel spanning op de processor zet gaat deze terug naar zijn maker. Ik weet niet wat het produktiefoutje wel behelst, maar als je al uitgezocht hebt dat het in ieder geval niet de Vcore betreft, hoef je je daar niet meer druk om te maken :)

Always be yourself! Unless you can be Batman, then always be Batman!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 juni 2002 16:39 schreef Killer het volgende:
De Vcore is het voltage dat naar de processor wordt gestuurd. Bij een Athlon processor (afhankelijk van de snelheid) is dit iets 1.75V of 1.85V. Als je teveel spanning op de processor zet gaat deze terug naar zijn maker. Ik weet niet wat het produktiefoutje wel behelst, maar als je al uitgezocht hebt dat het in ieder geval niet de Vcore betreft, hoef je je daar niet meer druk om te maken :)
Het is juist wel de v-core.Als hij gaat haken (na een 3d aplicatie(Athlon900,gf2ti,256MB,40gig) )
dan blijft hij hangen als de v-core onder de 1.60!!!!!!! dropt.En het normale is 1.86

• Loran
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-07 16:38
Mijn msi k7t pro2a hing voorheen toen ik er nog geen xp op had staan. 8-)
Nu ik er xp op heb staan is hij 2 x vastgelopen in het afgelopen half jaar:
allebei vorige week toen het zo benouwd en _heet_ was
ik weet niet wat jij draait... :9~

Disclaimer: Ik baseer dit op absoluut niks...

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:50
Welk bord heeft er geen fabricagefouten dan? Die zou ik meteen kopen namelijk..... :)

Verwijderd

allemaal met de oude biossen kregen alle 6330's +0.15V extra bovenop je ingestelde vcore..
Pagina: 1