Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
Verwijderd
Ik ga nu niet zitten zeuren over wat er nog veranderd zou kunnen worden (zoals de achtergrond;))....Verder weet ik niets over arbeidsgegevens etc...Maarreuh,Damn! Iemand heeft vast wel werk voor je!
.........www.raketje.com....................soon.....
Wees verantwoordelijk voor je eigen daden
Volgens mij zijn 3D modellers vrij gewild.
Ik kan me voorstellen dat er genoeg dev buro's zijn die zoiets waarderen.
Ga ook eens langs bij reclameburo's, je weet maar nooit.
Het is een simpel ontwerp (spline + lathe), maar beregoed uitgewerkt.
Zie ik het goed dat je dat reliëf van het grolsch logo in het glas ook hebt?
iOS developer
maar eeh ben jij niet gewoon uit op een
paar veren in je reet?
Want als ik heel eerlijk moet zijn kunnen
hier twee dingen aan de hand zijn...
a:
Je hebt dit niet zelf gemaakt en loopt met
andermans werk te pronken
b:
Je houdt je van de domme en weet dondersgoed
wat je kan verdienen. Alleen je tript
er nogal op als er een paar mensen helemaal
loco gaan op je design.
Ik kan het mis hebben natuurlijk, maar als
je op zo'n niveau kan 3d'en weet je dondersgoed
wat er zoal te doen en te verdienen is op dit gebied.
Weet je dit niet dan heb je toch een serieus
communicatieprobleem en dat zou je dan
nog wel eens kunnen opbreken bij het vinden
van een baan....
it's all just an opinion
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
Als je goed bent, staan ze voor je te springen...
Lostboys
NOB interactive
Game-developers
Elk groot I-net bedrijf
etc.
een ding is wel zo, niet alleen kun je als 3d-er met dit soort werk veel verdienen, maar ieder bedrijf dat je aanneemt zal dat nooit doen op zo'n mooi eindwerk, wat dat betreft is het zelfs dom om met photoshop je naam erin te verwerken, doe dit dan ergens in de 3d image das een stuk minder makkelijk te vervalsen.
op een sollicitatiegesprek zal je moeten aantonen dat je een juiste manier van werken hebt bv met een aantal pre-schetsen, complete projecten, niemand wordt ooit aangenomen op een image, hoe mooi ook gemaakt.
(en ben dus zelf ook eigenlijk nieuwsgierig naar een aantal kleine opzetjes naar dit eind-beeld)
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Het is zeker geen foto
De vraag is alleen;
kan puppy ook een 360 avi posten
Ik werk dus met Lightwave (hou niet van Max , vanwege de interface en die iconen en het feit dat de render output het niet haalt bij LW). Een 360 avi maken gaat niet lukken want met het plaatje was ik al een uur kwijt op m'n p2 350 , maar ik heb wel ff een screenshot in LW gemaakt (en ik neem aan dat dat goed genoeg is).
Verwijderd
Ik heb veel meer werk van hem gezien! en hij is GEEN faker!
Go 4 it hellhound!
*hoe lang ben je met deze afbeelding bezig geweest?
*hoe lang beb je al met lightwave bezig?
*zelf geleerd / boek / cursus / website?
*muisarm?
Verwijderd
Nou ik gebruik Lightwave al een aantal jaren (ben begonnen op de Amiga 1200 , had er speciaal een accelerator board en extra Ram voor gehaald , had toen maar liefst 16mb total !).Ik ben hier geloof ik 2 middagen mee bezig geweest , het meeste werk zat hem in de surface settings en de test renders (heb een trage bak).Opleiding heb ik niet gevolgd , maar ik heb toen wel een boek over LW gekocht waar de basis principes in uitgelegd werden.Op dit moment heb ik geen website , ik had nog wat renders op een fortunecity account staan maar die is gedelete
Verwijderd
Zeer mooi gedaan. Zou mij hoogst verbazen als hier geen mensen van Lostboys ofzo regelmatig rondhangen en je gaan benaderen....
Inderdaad is het echt je werk en was het onterecht dat we daaraan twijfelden.
Wat dat betreft moet je zoiets maar zien als een optimaal compliment.
mn punten over hoe zo'n sollicitatiegesprek zal verlopen blijven staan, iemand die zulk mooi werk maakt en eigenlijk weinig over de achterliggende ideeen verteld komt niet motiverend over.
zelf vraag ik me af hoe je de layout van de etiketten hebt gedaan, had je hier vectorbestanden van.. of ben je zo in de materie gedoken dat je grolschflesjes nou eenmaal errug goed kent (sorry misplaatste satire ).
meeste architectenbureau's hebben allemaal wel behoefte aan 3d renderers, lijkt me zelfs best wel lonend om zoiets op freelance basis te doen voor meerdere kleinere kantoortjes.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Dus bij deze
Blijf ik erbij dat als je al zolang bezig bent je je niet alleen in het pakket had moeten verdiepen maar ook een beetje in de bizz.
Wat betreft sollicitatieprocedures, ik ben het deels met RM-rf eens, alhoewel ik denk dat als je een mooie showreel maakt van je werk (tja je bent je p2 misschien drie dagen kwijt aan renderen
What more can I say... Keep up da good work
Waar kan ik dat lightwave 3d kopen? Wil zelf ook weleens wat maken.. :)[/quote]
alleen welke is me nog niet helemaal duidelijk...
[zeikmode]
Alleen het glas van de flessen kan iets realistischer [reflectie is niet helemaal OK].
Tuurlijk heb je de dichte fles geen bier als inhoud gegeven, maar dan zit het etiketje toch over de ijzeren beugel i.p.v. eronder. De clone dus toch nog een beetje aanpassen.
[/zeikmode]
Verwijderd

Ik vind die van jou wel mooier trouwens
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
a is bullshit watn afgezien het feit dat hij het blijkbaar al heeft bewezen in dit topic, heeft hij deze pic al veel vaker gepost (samen met nog wat andere (mooie) creaties).Op dinsdag 10 oktober 2000 11:12 schreef DeFeCt iets
en punt b, tja, iedereen ziet dat deze picture professioneel genoeg is dus die had ie wat mij betref t niet hoeven posten om te vragen of hij wel goed genoeg is (topictitel vind ik daarom vissen naar complimentjes). maargoed, ander punt is of er wel brood mee te verdienen is in Nl, en zo ja, hoe goed moet je daavoor zijn. het topic is dus niet zinloos ofzo naar mijn mening.
en verder, tja, in Nl zitten natuurlijk niet dé big campanies like die in bijv Amerika zitten, maar zolang je goed genoeg bent valt er vast genoeg te verdienen
verder denk ik dat de vraag redelijk constant blijft in deze wereld, anders dan bij bijv de ict-wereld in het algemeen waar er eerst een enorm gebrek aan ict'ers was, iedereen ging massaal informatica oid studeren maar nu wordt de helft weer de laan uitgetrapt in verband met "terugzakking" van de hype..
It wasn't me
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
grrrOp vrijdag 14 september 2001 17:32 schreef gladiool het volgende:
wow dit topic komt uit 2000....
Verwijderd
ik ookOp donderdag 12 oktober 2000 01:18 schreef aragorn het volgende:
Ik vind die van jou wel mooier trouwens
hoe zit het met je werk?Op vrijdag 14 september 2001 17:41 schreef Hellhound het volgende:
Hee wat doet m'n ouwe topic hier nu weer
It wasn't me.
Verwijderd
zij kan je vertellen waar je je portfolio naar toe moet sturen en je meer informatie geven over hoe en wat.
ik moet er wel bij zeggen dat hoewel het er geinig uitziet, je niet zoveel zal hebben aan plaatjes van bierflesjes en dergelijke objecten. simpelweg omdat je skills hier niet aan af te zien zijn.
probeer qua modellen eens wat (ingewikkelder) organische vormen te maken... het is duidelijk dat je begrijpt hoe je materialen maakt in LW, maar de textures in dit plaatje zijn niet echt spannend natuurlijk...iedereen kan die gewoon inscannen. no offence, ik ben ervan overtuigd dat je dit zelf ook wel begrijpt.
verder moet je je afvragen wat je het leukst vindt om te doen en waar je het best in bent. is dat modellen, animeren, texturen etc. laat dit in je portfolio duidelijk naar voren komen, je wordt uiteindelijk toch afgerekend op de discipline waar je naar solliciteert.
verder wordt er op professioneel vlak erg weinig gewerkt in LW, het is allemaal max en maya wat de klok slaat.
als een werkgever jou dus aanneemt, moet ie eerst flink investeren in omscholing. daar heeft hij ws geen zin in. just so you know.
stuur gewoon eens je portfolio naar een aantal bedrijven, dan hoor je vanzelf wel wat ze ervan vinden...niet geschoten is altijd mis.
...ik zie net dat ik loop te reageren op een topic van verleden jaar...oh well, misschien heeft iemand er nog wat aan
Check posting datumOp vrijdag 14 september 2001 17:28 schreef CYBERSTALKERT het volgende:
ik heb dit plaatje een jaar geleden ook eens een keer voorbij zien komen.. ziet er nog steeds erg mooi uit.
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
ik vind het anders wel een interessant verhaal hoorOp vrijdag 14 september 2001 18:15 schreef fsx het volgende:
...
ik zie net dat ik loop te reageren op een topic van verleden jaar...oh well, misschien heeft iemand er nog wat aan
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
Verwijderd
Op vrijdag 14 september 2001 21:55 schreef Cool_Duck het volgende:
Zonder twijfel is er werk voor jou! Als je nog meer kans wilt maken, maak nog meer goede modellen.
Hij heeft inmiddels al een pensioen...
Verwijderd
maar...
-waarom geen raytraced shadows?
-waarom niet ietsje meer aandacht besteed aan de compositie
dan wassie helemaal toppie geweest...