[P&W] Dit slaat werkelijk nergens op!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proggy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-11-2023
Ik opende net hetvolgende topic met een heel normale vraag over Coldfusion [topic=534288/1/25]

en dan komt er een of andere debiel zeuren dat ik het kan vinden in de manual zegt of in de helpfile maar als dit zo was dan stelde ik deze vraag toch niet? Ik heb het completen boek van Coldfusion en in de index staat alleen een index van alle functies en niet van hetgene wat ik zoek. Dus hierbij vraag ik om mijn topic weer te openen zodat ik gewoon antwoord op mijn vraag kan krijgen.

En waar die opmerking over helpdesk nou op sloeg weet ik al helemaal niet aangezien iedereen hier vragen stelt over dingen die je misschien ergens anders ook zou kunnen vinden maar het diegene niet lukt. Daar is GOT toch voor? Helpen van mensen met een vraag/probleem. Een helpdesk heeft trouwens dezelfde functie maar ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-10 21:12
Dit hoort thuis in LA, niet in SM.

En met zo'n taaltje ga je zeker gelijk krijgen hoor.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 25 juni 2002 16:22 schreef Proggy het volgende:
Ik opende net hetvolgende topic met een heel normale vraag over Coldfusion [topic=534288/1/25]

en dan komt er een of andere debiel zeuren dat ik het kan vinden in de manual zegt of in de helpfile maar als dit zo was dan stelde ik deze vraag toch niet?
Je moet eens weten hoeveel mensen niet in de handleiding kijken en direct een topic openen als ze ergens niet uitkomen.
Ik heb het completen boek van Coldfusion en in de index staat alleen een index van alle functies en niet van hetgene wat ik zoek. Dus hierbij vraag ik om mijn topic weer te openen zodat ik gewoon antwoord op mijn vraag kan krijgen.
Uhm, wat heb je zelf al uitgezocht om je probleem op proberen te lossen? Google/CF sites, enz...
En waar die opmerking over helpdesk nou op sloeg weet ik al helemaal niet aangezien iedereen hier vragen stelt over dingen die je misschien ergens anders ook zou kunnen vinden maar het diegene niet lukt. Daar is GOT toch voor? Helpen van mensen met een vraag/probleem. Een helpdesk heeft trouwens dezelfde functie maar ok.
Ja, maar wij zijn een helpdesk waar je eerst zelf duidelijk moet maken dat je alles hebt geprobeert om je probleem op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

Op dinsdag 25 juni 2002 16:29 schreef whoami het volgende:
Dit hoort thuis in LA, niet in SM.

En met zo'n taaltje ga je zeker gelijk krijgen hoor.
Juist.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:01

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

zoek eens in de macromedia knowledge base
ID record 14791 ...

is ook in 5secs via google te vinden door te zoeken naar 'coldfusion session variable'.

niet bedoeld om onterecht antwoord op je vraag te geven, maar dit soort 'zoek-en-gij-zult-vinden' vragen zijn gewoon ongewenst hier, en als je zo'n dik boek naast je hebt liggen zou ik daar gewoon gebruik van (leren) maken voordat je anderen 'debielen' gaat noemen.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry hoor, maar jij bent echt megalui. Ik heb hier officiele manuals van versies 3 4 5 en MX voor me liggen, en daarnaast ook nog +5 dikke boeken over CF.

In alle boeken staat dit onderwerp in de index. Managing Client State

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als ik jou reacties in de draad zo zie vraag ik me echt af waarom je mensen die je helpen (ja ook zeggen dat het in de manual staat is helpen) zo denkt te moeten aanspreken.

Ik heb geen verstand van coldusion, maareh ik ga naar www.coldfusion.com zie daar een forum staan en zoek daar naar sessions in titels en zie daar een hele berg topics met antwoorden..... lijkt me dan toch de moeite misschien wel even waard.
Eigenlijk wil ik dit helemaal niet posten .......

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Pagina: 1