Weet iemand hoe ik een executable moet starten in een programma? Heb even zitten zoeken, maar kon het niet vinden.
Met execl krijg ik fout meldingen in windows.
Met execl krijg ik fout meldingen in windows.
https://fgheysels.github.io/
Werkt niet op linux; system() doet dat wel.Op dinsdag 25 juni 2002 16:07 schreef whoami het volgende:
ShellExecute
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Verwijderd
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Thanx.. 'k had alle mogelijke exec() e.d. al gehad, maar kon nooit een programma (winamp) openen op de achtergrond. Met de ze lukt het wel.. (dat ik 'm nooit gevonden hebOp dinsdag 25 juni 2002 17:54 schreef Jappie het volgende:
win32-API:
#include <windows.h>
WinExec()
..bla...bla..en hoe die geopend moet worden (normaal, maximized, en dat soort onzin).
I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!
Verwijderd
had de topicstarten het niet over windows ???Op woensdag 26 juni 2002 01:33 schreef Aaargh! het volgende:
een fork() en daarna een exec()
Verwijderd
Dit is een API-functie, deze staan meestal niet in algemene help-files, dus dat is waarschijnlijk de reden waarom je hem niet vondOp woensdag 26 juni 2002 08:53 schreef Dr.DNA het volgende:
[..]
(dat ik 'm nooit gevonden heb)
Hmmm.. toch maar een op letten. Thanx voor de tip..Op donderdag 27 juni 2002 21:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dit is een API-functie, deze staan meestal niet in algemene help-files, dus dat is waarschijnlijk de reden waarom je hem niet vond
I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!