CATIA boek of tutorial

Pagina: 1
Acties:

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:28

breinonline

Are you afraid to be known?

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een goede tutorial voor het CAD programma CATIA (versie 5). Zoeken met google leverde slechts een bruikbare treffer op (draadje). Zijn er misschien tweakers die verder nog ooit tutorials hebben gedownload of in hun bezit hebben?

Ik ben ook op zoek geweest naar een goed boek voor CATIA. Via internet vindt ik alleen dure boeken van 200 euro of meer :(. Aangezien dat een hoop geld kost wil ik graag weten wel boek (voor versie 5) goed is. Zijn er mensen die hier wat vanaf weten? De boeken die ik heb gevonden zijn hier te vinden.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Ik denk niet dat je veel alternatieven zal vinden, CATIA is duur en erg specifiek, net zoals de literatuur.

Er ZIJN wel tutorials te vinden via de fileshare progjes, maar vaak zijn ze in het frans en / of absoluut niet geschikt om wat mee aan te prutsen.

Een tutorial die vanaf de basis CATIA behandeld zul je niet snel vinde, daar zul je toch echt een boek voor moeten aanschaffen.

de betaler vervuilt

Verwijderd

Ik ben ook opzoek naar boeken of tutorials voor catia. Tot nu toe heb ik nog niet veel gevonden wat nuttig was, die link die Breinonline gaf heb ik ook al een tijdje.