Toon posts:

willem169 snapt het nog niet zo goed...

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gut Te gut, zo kan ik toch niet met je praten.. waar kan ik klagen over moderators? ik heb gezocht maar ik weet niet waar ik op moet zoeken .. ik wil dus 2 stijlen maken die alles wat tussen <div class='stijl[nummer]'> en </div> staat in die stijl neemt.. want ik wil juist NIET dat ik <a class='stijl1' href='test'>test</a> hoef te doen, ik wil dat ik <a href='test'>test</a> kan doen en dat ie dan in stijl1 is als <div class='stijl1' is en als <div class='stijl2' is moet die link ook in stijl2

Kan ik je anders bereiken per msn (jah ik ben msn slet sorry :P icq deed het hier niet goed :P) of per email ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-10 16:54

André

Analytics dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-10 00:57
Move W&G > LA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

[topic=411717/1/25]

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 juni 2002 14:57 schreef willem169 het volgende:
Move W&G > LA
Ja wat heb ik hier nu aan ?? ik bedoel .. jij snapt de vraag niet en gooit hem dicht, je geeft me een link die niet eens klopt.. ( klopt wel maar verkeerde content) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Volgens mij snap jij het niet zo goed.

Er word van je verwacht alvorens een topic te openen, eerst grondig te hebben gezocht en onderzoek te hebben gedaan naar je probleem. Als je dat had gedaan, en er dus gewoon een aantal CSS references op na had geslagen, had je vast en zeker een oplossing gevonden.

Wat je ook eventjes in gedachten moet houden is dat je niet nadat je topic is gesloten, nog een topic moet openen met dezelfde vraag, en gekaffer naar de betreffende mod in kwestie. Maar ook dat is teveel gevraagd, want zelfs na een nette sluitpost en het vriendelijke doch dringende verzoek tot het zelf eventjes moeite doen om wat sites af te zoeken, word er note bene in het verkeerde forum nogmaals dezelfde vraag gesteld, èn verwijtend naar een moderator gewezen.

Verder ben ik gewoon per e-mail, ICQ en zelfs MSN bereikbaar voor noodgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 juni 2002 15:02 schreef willem169 het volgende:
Volgens mij snap jij het niet zo goed.

Er word van je verwacht alvorens een topic te openen, eerst grondig te hebben gezocht en onderzoek te hebben gedaan naar je probleem. Als je dat had gedaan, en er dus gewoon een aantal CSS references op na had geslagen, had je vast en zeker een oplossing gevonden.

Wat je ook eventjes in gedachten moet houden is dat je niet nadat je topic is gesloten, nog een topic moet openen met dezelfde vraag, en gekaffer naar de betreffende mod in kwestie. Maar ook dat is teveel gevraagd, want zelfs na een nette sluitpost en het vriendelijke doch dringende verzoek tot het zelf eventjes moeite doen om wat sites af te zoeken, word er note bene in het verkeerde forum nogmaals dezelfde vraag gesteld, èn verwijtend naar een moderator gewezen.

Verder ben ik gewoon per e-mail, ICQ en zelfs MSN bereikbaar voor noodgevallen.
verkeerde forum ? ? ? / ... oow??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jij sluit te topic zonder me iets te zeggen .. jij zegt ff wat je denkt dat het met <a href='' clsas='meup' kan terwijl ik dat niet wil, is kwestie van lezen ,ook bij jou dus. je zegt niet of ik het verkeerde forum heb, of dat ik beter moet zoeke, je sluit het gewoon wat moet ik daar dan mee ? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-10 21:12
Mag ik de topicstarter er ook op wijzen dat hij met zo'n taaltje niet veel zal bereiken?

En over welk topic ging het eigenlijk?

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Stoel:
Ja wat heb ik hier nu aan ??
In W&G worden dit soort zaken niet besproken, daar hebben we dus een apart forum voor.
Moeten we alles voorkauwen voor je?
Stoel:
ik bedoel .. jij snapt de vraag niet en gooit hem dicht, je geeft me een link die niet eens klopt.. ( klopt wel maar verkeerde content).
Kijk, je kunt het ook als hint opvatten.
Zo van "Kijk eens een beetje rond op die site, en ga eens wat klooien met de informatie die je daar kunt vinden".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-10 16:54

André

Analytics dude

Stoel, het is gewoon basiskennis wat je overal kan vinden. Dus ga ons daar niet mee vermoeien. (Niet persoonlijk bedoelt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
whoami:
Mag ik de topicstarter er ook op wijzen dat hij met zo'n taaltje niet veel zal bereiken?
En dat dus niet alleen hier, maar ook in topics...
whoami:
En over welk topic ging het eigenlijk?
in 1e instantie hierover:
[topic=534236/1/75]

en vervolgens:
[topic=534243/1/75]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 juni 2002 15:06 schreef willem169 het volgende:

[..]

*1In W&G worden dit soort zaken niet besproken, daar hebben we dus een apart forum voor.
Moeten we alles voorkauwen voor je?
[..]

*2Kijk, je kunt het ook als hint opvatten.
Zo van "Kijk eens een beetje rond op die site, en ga eens wat klooien met de informatie die je daar kunt vinden".
*1: Ow, in P&W zeker, daar dus ook niet.. ik dacht dat moet bij html dus W&G, in de faq staat ook niet dat CSS verboden is

*2: ooww, zet er dan bij *HINT* oid... naja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:Z

[edit:]
:X oops :X dit mag niet :X :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Stoel:
*1:
Ow, in P&W zeker, daar dus ook niet.. ik dacht dat moet bij html dus W&G, in de faq staat ook niet dat CSS verboden is
Nee, CSS is niet verboden, maar dit soort basic knowledge is gewoon al veel vaker de revu gepasseerd dan je denkt. Vandaar dat het topic dicht ging, simpelweg om het feit dat we dit al zo vaak behandeld hebben.

En CSS hoort wel in W&G, maar ik doelde meer op het feit dat je nogal wat noten op je zang had wat betreft de volgens jou misplaatste move naar LA, maar W&G is geen plaats om over je topic te klagen. Ik hoop dat je dat begrijpt.
Stoel:
*2:
ooww, zet er dan bij *HINT* oid... naja..
Lijkt me duidelijk...

Nogmaals, niets persoonlijks of wat; Het probleem is gewoon vaak dat er voor alle kleine meukigheidjes een topic word geopend. Dat proberen we nou juist een beetje tegen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Niet online
Op dinsdag 25 juni 2002 15:08 schreef Stoel het volgende:
Dan is het geen "hint" meer, maar een luidruchtig stille hint voor doven en slechthorenden ;)
Op dinsdag 25 juni 2002 15:15 schreef Stoel het volgende:
:Z

[edit:]
:X oops :X dit mag niet :X :o
Ja, met dit soort nutteloos geblaat schieten we / schiet je inderdaad erg op |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 juni 2002 15:15 schreef willem169 het volgende:

[..]

Nee, CSS is niet verboden, maar dit soort basic knowledge is gewoon al veel vaker de revu gepasseerd dan je denkt. Vandaar dat het topic dicht ging, simpelweg om het feit dat we dit al zo vaak behandeld hebben.

En CSS hoort wel in W&G, maar ik doelde meer op het feit dat je nogal wat noten op je zang had wat betreft de volgens jou misplaatste move naar LA, maar W&G is geen plaats om over je topic te klagen. Ik hoop dat je dat begrijpt.
[..]

Lijkt me duidelijk...

Nogmaals, niets persoonlijks of wat; Het probleem is gewoon vaak dat er voor alle kleine meukigheidjes een topic word geopend. Dat proberen we nou juist een beetje tegen te gaan.
oke ik bied mijn excuses aan voor me zielige gedoe maar ik vind dat de topics 'te' snel worden gesloten zonder dat ik kan klagen, ik wou er graag nog wat over zeggen en toen was ie al dicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Laatst online: 12:33

Pelle

🚴‍♂️

Op dinsdag 25 juni 2002 15:08 schreef Stoel het volgende:
*1: Ow, in P&W zeker, daar dus ook niet.. ik dacht dat moet bij html dus W&G, in de faq staat ook niet dat CSS verboden is
Met 'dit soort vragen' wordt bedoeld de 'waarom is mijn topic dicht'-vragen. Die horen hier dus in LA, en niet in W&G.
Sorry hoor, maar je denkt toch zeker niet dat iemand voor de lol een linkje post? Dat linkje staat er om jou op weg te helpen. Dus ga eens google'n naar 'css tutorial' of kijk even op webmonkey.com of op irt.org of op w3schools.com of html.op-het.net. Kijk eens aan, 5 hints voor je.

Verder is het misschien ook nog handig om te weten dat het hier Gathering of Tweakers heet, en niet '[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/35432]Stoel Helpdesk[/url]'. Hoe vaker jij mensen voor je karretje probeert te spannen, hoe minder snel men geneigd is om jou te helpen met je probleempjes die je zelf ook had op kunnen lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Laatst online: 12:33

Pelle

🚴‍♂️

Op dinsdag 25 juni 2002 15:17 schreef Stoel het volgende:
oke ik bied mijn excuses aan voor me zielige gedoe maar ik vind dat de topics 'te' snel worden gesloten zonder dat ik kan klagen, ik wou er graag nog wat over zeggen en toen was ie al dicht
Topics worden niet voor niets gesloten. Waarom zou je eerst de gelegenheid geven om nog te klagen alvorens 'm op slot te gooien? Een (lite)-mod weet over het algemeen heel goed wat een slotje waard is, en wat niet. En als je daar als user aan twijfelt, dan kom je lekker hier om uitleg vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 juni 2002 15:25 schreef Pelle het volgende:

[..]

Topics worden niet voor niets gesloten. Waarom zou je eerst de gelegenheid geven om nog te klagen alvorens 'm op slot te gooien? Een (lite)-mod weet over het algemeen heel goed wat een slotje waard is, en wat niet. En als je daar als user aan twijfelt, dan kom je lekker hier om uitleg vragen.
:Z oke oek, ik heb me excuses aangeboden, discussie gesloten, prettige dag verder pelle ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-10 21:12
Op dinsdag 25 juni 2002 15:27 schreef Stoel het volgende:
:Z oke oek, ik heb me excuses aangeboden, discussie gesloten, prettige dag verder pelle ..
Kan het aan mij liggen of ben jij arrogant? Ik vind dat je wel een beetje uw manier van posten kunt aanpassen.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Niet online
Op dinsdag 25 juni 2002 15:27 schreef Stoel het volgende:

[..]

Je krijgt bij deze een officiële waarschuwing voor je botte, ongenuanceerde, ongezouten, asociale manier van posten, en gebrek aan respect voor je medeforumgebruikers en/of moderators.

En ja, ook dit topic krijgt een slotje, want dit is wat mij betreft wel afgehandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:36

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik ook. Mods moeten niet uit de hoogte doen, maar dat geldt ook zeker voor users. Als je het beleid of de mods hier zo slecht vindt, vraag ik me af waarom je hier dan zo graag zit...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.