SB live 1024, computer loopt vast

Pagina: 1
Acties:

• Cavemania
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-11-2024
Als ik mijn sb live 1024 in mijn computer stop start mijn computer niet meer op :'(

Hij start door tot het scherm met de eigenschappen van de pc. Daarna wordt het scherm zwart en gebeurd er niets meer.

Hij heeft het altijd wel goed gedaan, snap er niets van. Heb alle kaarten er al uit gehad en alleen SB en kleurenkaart er in. Computer start dan nog niet door. Heb het ook in een andere pc geprobeerd, hier gebeurden hetzelfde.

Ik denk dat de kaart kapot is. Hij is anderhalf jaar oud, heb ik nog garantie. Heb al op de creative site gekeken maar niets kunnen vinden

• ritsjoena
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-06-2024
Volgens mij heb je 2 jaar garantie, maar ik zou thuis op de doos moeten kijken.

• Cavemania
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-11-2024
Heb nu contact gehad met Creative, ze wilden de kaart niet vergoeden omdat het een OEM kaart is. Creative verzorgd geen garantie van OEM kaart. Nu heb ik dus een probleem, mijn leverancier is falliet en ik heb "kloon", dus garantie van de fabrikant van pc kan ik ook niet verwachten.

Heeft iemand nog een idee om toch nog ergens garantie te krijgen?????

Verwijderd

voor 50euro heb je een nieuwe koop je toch een ander??

Verwijderd

50 euro?!!!!!!!!

Ik weet niet waar jij je stuff koopt hoor, maar je kunt die kaart voor minder dan 50 euro nog wel krijgen! :?

Ikzelf heb mijn soundblaster Live! 1024 tweedehands voor 50 gulden gekocht en dat is al meer dan een jaar of anderhalf geleden!

Verwijderd

ok ok ik heb de mijne gratis gehad maargoed t was een +/- usje :)

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
In de PW is volgens mij die 5.1 player 38 euro.... Die 4.1 (1024) kan je volgens mij voor 20 euro op de kop tikken ;)

Maar ik denk dat ie dus gewoon brak is jah. ;(
Pagina: 1