• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:58
Een vriend van me (zonder tweakers-account) mailt mij de volgende gegevens:
touchscreen reageert niet meer
aantal keren reset gedaan, en iedere keer als hij 1 minuut aanstaat reageert touchscreen niet meer.
power afgesloten, aangezet --> werkt niet
power voor een half uur afgesloten waardoor flash wordt geleegd --> start niet meer kaduuk
Iemand die weet wat hij nog kan proberen? Als jullie vragen hebben, dan mail ik die wel naar hem en zet ik het antwoord hier wel neer. Graag jullie hulp.

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Verwijderd

Dat word terug sturen naar compaq.
ik heb ook ene 3630, en ik heb ook al regelmatig defecten gehad. maar word wel altijd goed afgehaldeld. (niet snel :( )

• coelho
Op dinsdag 25 juni 2002 14:30 schreef spott het volgende:
Dat word terug sturen naar compaq.
Dat lijkt me wel erg voorbarig, niet? Is het dan niet makkelijk om eerst een idee te hebben wat het is? Misschien dat het ook met een kleinigheidje op te lossen is...

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:29
Op dinsdag 25 juni 2002 14:32 schreef coelho het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel erg voorbarig, niet? Is het dan niet makkelijk om eerst een idee te hebben wat het is? Misschien dat het ook met een kleinigheidje op te lossen is...
Eeen kleinigheidje? Wat dan? Hij kan proberen een hard reset uit te voeren en anders zit er niks anders op dan hem naar compaq terug te sturen. Het is geen computr die je helemaal kan slopen, opmaken oid.

• coelho
Op dinsdag 25 juni 2002 14:40 schreef jjbstolk het volgende:
anders zit er niks anders op dan hem naar compaq terug te sturen.
En dat betekent dat hij al zijn gegevens kwijt is?
Waarom trouwens naar Compaq sturen en niet terug naar de winkel?

• BurningSheep
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-12-2024
alleen jouw gegevens ben je dan kwijt, alles wat in rom staat blijft behouden

ik neem aan dat je je eigen programma's en gegevens nog wel op je computer hebt staan en aan een dode ipaq heb je verder ook niet

ik herlees net je post even:
power voor een half uur afgesloten waardoor flash wordt geleegd --> start niet meer kaduuk
daar is die hard-reset dus voor, een Li-Ion batterij leeg laten lopen is geen goed idee. verder behoudt flash mem zijn geheugen ook al staat er geen stroom meer op.

Verwijderd

Als ik me niet vergis gaat de hard-reset zo:

Buitenste 2 knoppen ingedrukt houden (onderaan) en daarbij het reset knopje onderop indrukken.
Dan 15 minuten wachten..

• jjbstolk
Op woensdag 26 juni 2002 14:17 schreef Michiel het volgende:
Als ik me niet vergis gaat de hard-reset zo:

Buitenste 2 knoppen ingedrukt houden (onderaan) en daarbij het reset knopje onderop indrukken.
Dan 15 minuten wachten..
Waarm zo moeilijk? Bij de 36xx serie zit er oneraan de Ipaq een schuifje, shuif dit open en je ht een kleine switch als je deze omzet, en dan weer erug heb je een hardeest uitgevoerd.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-03 16:09

Korakal

Up up up!

Op woensdag 26 juni 2002 14:24 schreef jjbstolk het volgende:

[..]

Waarm zo moeilijk? Bij de 36xx serie zit er oneraan de Ipaq een schuifje, shuif dit open en je ht een kleine switch als je deze omzet, en dan weer erug heb je een hardeest uitgevoerd.
Michiel beschreef de procedure van de 38xx serie... :Y)

• jjbstolk
Op woensdag 26 juni 2002 14:30 schreef Korakal het volgende:

[..]

Werkt deze nou ook voor e 36xx serie? denkt het wel. Wie wil het effe uitproberen? :P

Verwijderd

Op woensdag 26 juni 2002 14:30 schreef Korakal het volgende:

[..]

/me was confused :)

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-03 16:09

Korakal

Up up up!

Op woensdag 26 juni 2002 16:16 schreef jjbstolk het volgende:

[..]

Werkt deze nou ook voor e 36xx serie? denkt het wel. Wie wil het effe uitproberen? :P
nop.... 36xx / 37xx series is het zoals ergens hierboven beschreven het schuifje onderop even heen en weer bewegen (uit / aanzetten)
Pagina: 1