Ok, ik wil alleen mensen via de vpn binnen laten komen als ik de pc's (ip's) al ken.
Is dat uberhaubt mogenlijk of kan dat niet?
alvast bedankt!
Is dat uberhaubt mogenlijk of kan dat niet?
alvast bedankt!
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
Verwijderd
Als je een IP packet filter toepast kun je wel degelijk aangeven welke remote machine (IP) toegang mag krijgen, maw. welk IP gebruik kan maken van dat packet filter.Op dinsdag 25 juni 2002 15:46 schreef kwtemp het volgende:
ja sorry, was met 3 dingen tegelijk bezig.
Isa server regelt de vpn's. t' is een win2k server.
Volgens mij wil het gewoon niet, je kan nergen "trusted"ip oid. instellen.
ja maar dan werk je dus met een firewall, en dat heeft jniks met vpn server software temaken oid.Op dinsdag 25 juni 2002 16:37 schreef A1 het volgende:
[..]
Als je een IP packet filter toepast kun je wel degelijk aangeven welke remote machine (IP) toegang mag krijgen, maw. welk IP gebruik kan maken van dat packet filter.
Verwijderd
Hij zegt toch hierboven dattie een ISA server heeft? Daarmee kun je dit perfect regelen, wat hij wil. Toegang voor bepaalde mensen (IP's).Op dinsdag 25 juni 2002 21:49 schreef HermeS het volgende:
[..]
ja maar dan werk je dus met een firewall, en dat heeft jniks met vpn server software temaken oid.