Toon posts:

DVD via Hercules GTS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eindelijk de Geforce 2 van Hercules en aangezien ik een Pioneer 105s heb wil ik DVD's op mijn televisie kijken. Met welke kabel kan ik dit doen en is de resolutie (800x600) hoog genoeg ?
Alvast bedankt !!

Verwijderd

Via de bijgeleverde verloopkabel.

Verwijderd

Topicstarter
Dit heb ik dus gedaan,verloop op de kaart en deze via een televiesiekabel (gewone coax) met de tv verbonden maar als ik Tv als output device kies (nvidia 6.31 driver)en nederlands formaat kies kan ik geen beeld vinden. Met de Hercules driver kan ik niet eens tv-out selecteren !!
HEEEEEEEEEELP !!!!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:19

Radeon

Today is a good day to die

Het zelfde probleem heb ik ook met me Guillemote Prophet SDR. En ook %#^%$&%& geen beeld!! Iemand een oplossing.

p.s. en ik heb hem ook al eens het bios geflashed

It's never easy.....

Verwijderd

Ten eerste: Gebruik GEEN COAX-kabel, deze geleid misschien beter, maar heeft nadelige effecten voor je TV (te hoge signalen doorvoer etc.), maar gebruik gewoon een tulp-kabel (zit meestal achter je stereo). Ten tweede: Sluit de TV-out NIET, ik herhaal, NIET aan op de tv-antenne ingang die bedoel is voor de COAX kabel aansluiting uit de muur. De TV-out kabel moet je in de Composite-in van je tv doen, of als je een s-video connector hebt, in de s-video-in connector van je tv.