Toon posts:

Asus V6600 Geforce 256

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heejz..

Ik krijg op dit moment mij videokaart niet aan de praat :(
Met andere woorden, hij functioneert net zolang totdatie het zwaar krijgt, bijvoorbeeld 3dMark 2000. Khep ook al verschillende drivers geprobeerd, maar nix...
Met de videokaart is niets mis, want bij een maat van mij functioneert hij wel.

Vlak voor het moment van vastlopen geeftie nog ff 2 piepjes, een hoge en dan een lage toon. Wil dat misschien zeggen dat mijn mobo hem misschien niet aankan ofsow...

Alvast bedankt....

Verwijderd

Topicstarter
zkou het egt graag willen weten, anders kan ik die kaart net zo goed weer trug naar de winkel brengen... en dan heb ik mijn geld weer trug....

• kropsla
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-10-2023
Wat was je vorige kaart.....

Als je dat weet als ie bijv AGP was

Dan kan ik je pas helpen....

See you,
Iceman

Verwijderd

Topicstarter
ah...
mijn vorige kaart was een Viper V770, ook AGP... en die deed het prima!

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 19:43
Je zou eens kunnen proberen andere kaarten er even uit te halen zoals evt. een netwerkkaartje of soundcard.. Het zou eventueel een conflict kunnen zijn. Probeer al je kaarten eens in een andere combinatie in je sloten te proppen, dat zou kunnen helpen. Ook het reserveren van een bron in windows zou kunnen helpen. Een andere oplossing zou kunnen zijn even die kaart flashen. Vraag aan je hardware supplier of hij wel goed door je moederbord support wordt. Kijk anders even op de website van de producent van je moederbord

Groetjes , MIJ

Verwijderd

Topicstarter
Khep nog eens gekeken...
Na het opstarten van de demo van 3d mark een paar seconden laten draaien, gauw afbreken en dan kijken bij Asus Smartdoctor, dan geeftie aan dat het voltage op 3.17 staat, alsk dan ff w8 staat deze weer op bijna 3.3V ofwel 3.27V

Krijgtie blijkbaar niet genoeg stroom ?! Khep een 300 Watt voeding.

Nou kan ik op mobo ook nog een jumper verzetten dat heet MAgic Booster. Geeftie 10% meer stroom aan CPU. ZOu het kunnen, dan ook aan de AGP kaart. Kan ik dit dus ongestraft (zonder iets op te blazen) proberen ? ??

Verwijderd

heb je een "oud " moederbord jaartje oud of zo, dan moet je met plakband de 2 contact streepjes van je agp video kaart afplakken(de 2 verste bij de backplate vandaan aan beide kanten dan moet het werken

Verwijderd

Topicstarter
uhm.. jah kzout graag proberen....
maar hoe groot is de kans dakum frag....
kben niet zo vermogend dak kan zeggen van...
ow naja...tis jammer leuk geprob, maar kaartje/mobo kenk niet meer gebruiken

Zijn er meer mensen die dit geprobeerd hebben ??

• kropsla
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-10-2023
Tjah ik dach als je vorige kaart nou geen AGP was dan zou er misschien iets in de bios verkeerd staan, zou goed kunnen maare nu ik zie dat je vorige kaart ook AGP kaart was kan ik er ook niets aan doen sorryyyy.....:(

See you.
Pagina: 1